• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Västeråsmamman

Carola det är säkert ingen fara men när modrrkakan ligger långt ner brukar de vilja kolla en extra gång att flödet i navelsträngen är ok. Du behöver inte oroa dig för det tror jag. Kram

• Moniqe1979
    Carolaj83 skrev 2011-08-10 14:26:03 följande:
    lillbumbin-uch vad jobbigt

cabrera-grattis

har lite funderingar, var ju på rul för en vecka sedan och ska dit igen på onsdag, pga att dom ville kolla moderkakan eftersom den låg förlångt ner+ titta noggranare på hjärtat eftersom de var lite väl tidigt.....så igår fick jag en lapp därifrån med tid 28 sept, ringde o kollade om jag verkligen skulle gå på dessa 2 tider....jo de skulle ja då dom ville kolla mer på blodflödet????????

dom har sagt att jag ska vara lugn o att allt är normalt, men jag har då inte gjort 3 ul med mina andra 2, så det känns ju som de är något som inte stämmer, eller???????    

jag hade ju oxå moderkakan för långt ner och de sa att jag kommer få en kallelse i v 32 troligen runt fösta veckan i november för att kolla om moderkakan glidit upp något...
  • Frökenolson
    cabrera skrev 2011-08-10 13:49:53 följande:
    Har varit på rul idag och allt såg bra ut.. Flyttade mej från 11 januari till 14e och det blir en flicka 

Grattis till den lilla tjej!
  • curiosa
    kikidil skrev 2011-08-10 13:22:43 följande:
    Ja, tänk vad olika det kan vara! Jag var 32 när jag fick första barnet och när nästa barn kommer har jag troligtvis fyllt 34 (har BF en dag före min födelsedag). Jag hade alltid tänkt mig att jag skulle hunnit skaffa tre barn innan jag fyller 30, men på något sätt blev det inte riktigt så. Skrattande
    Nej det blir ju inte det.
    Jag har sagt sen många år tillbaka att jag inet ska ha barn efter att jag fyllt 30 men titta hur det gick med det!
    Varför jag tycker att jag är gammal är nog just för tat mina stora är såpass stora som de är.
  • MissT

Grattis cabrera till att allt såg bra ut och till er lilla tjej

• partouze

Gjorde oxå mitt RUL idag och allt såg fint ut :) nu kan jag andas ut . Blev flyttad 2 dagar till 12 e ist för 10e :) kollade inte könet!

• Romashka

Hej!

Är det någon mer här som ska på RUL den 23/8?? Jag har läst om er andra som redan varit där och kan knappt vänta nu tills det är dags för oss att gå och kolla. Vill så gärna veta att allting är ok!!

• Some
    Romashka skrev 2011-08-10 15:56:14 följande:
    Hej!

Är det någon mer här som ska på RUL den 23/8?? Jag har läst om er andra som redan varit där och kan knappt vänta nu tills det är dags för oss att gå och kolla. Vill så gärna veta att allting är ok!!
    Hej! Vi ska på rul 23/8. Jag räknar dagarna och önskar att jag kunde snabbspola Glad
    happy until proven otherwise
  • Romashka
    Some skrev 2011-08-10 16:01:26 följande:
    Hej! Vi ska på rul 23/8. Jag räknar dagarna och önskar att jag kunde snabbspola Glad

Mmm, känner samma sak. Glad Vilken vecka är du i nu?
Svar på tråden Januaribebis 2012