• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

Minneli: beklagar och finner inga ord.

Idag har vi varit inne i Kalmar en tur.
    Hamnade i två baby affärer så nu är vagn bestämt.
    Blir en emmaljunga city cross med city korg. Resonerade så att eftersom vi planerar minst ett barn till blir city korgen bäst ifall bebis nr 2 kommer typ juli, kan bli väldigt trångt i en mjuklift el liknande annars sen till vintern.
    Så nu diskuterar vi färger, hu va det finns mycket att välja på!
    Någon som vet om svart solblekts lätt?

• Västeråsmamman

Minelli, finns inga ord för er mardröm. Skickar en stor kram istället.

• jessielarsson

Igår kväll när jag skulle börja förbereda kvällsmat, drog sd igång igen, fick en riktigt kraftig och som nästan tog luften ur mig, blev helt andfödd efteråt. Usch det var riktigt obhagligt. Det satt i ca 1.5 timme denna gången, så det är ju mindre när jag är hemma än när jag jobbar. Ringde till mvc idag iaf bara för att kolla lite med dom vad dom säger. Tycker det börjar bli jobbigt med alla sammandragningar.

Fick även en känsla igår om att allt inte står rätt till, men jag vet  inte om jag har fått griller i huvudet efter läst om vad som hänt Minneli. Eller om det är för att vi snart ska på ultraljud, är iofs om en vecka, men kan ju vara nåt med att man är beredd på det värsta. Är säkert inget att oroa sig för, men känns ändå konstigt.

• Mabaja

ames: ja jag är inne och smyger- måste ju se om ni varit på rul. :) är ju nyfiken.

Svar på tråden Januaribebis 2012