• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Jamirl

Tack alla!!! haha, ja det kanske det gör

• Marsätt

Vad roligt med en pojke bland alla flickor. Fin bild

• shadowstorm

Nu kommer en fråga här som kanske ingen kan svara på men jag chansar =)

Jag har ett babyskydd med bas från akta garco sedan sonen. Men jag vill inte använda babyskyddet eftersom jag har fixat och trixat med bältet så jag har fått höra av babyproffsen här i sundsvall att jag INTE kan använda den igen....

Så nu kommer jag ju till detta att jag ska köpa ett nytt babyskydd och jag har ju en bas, och jag undrar kan man använda en bas som är 3-4 år på deras babyskydd nu? Min bas ser exakt ut som de som de säljer tycker då jag!! Svart med rött...tycker det är onödigt köpa bas om nu min gamla skulle funka....eller är jag snål :P

• Marsätt

Tack det känns otroligt skönt att allt var bra.

• Moniqe1979
    shadowstorm skrev 2011-08-11 19:27:14 följande:

Jag har ett babyskydd med bas från akta garco sedan sonen. Men jag vill inte använda babyskyddet eftersom jag har fixat och trixat med bältet så jag har fått höra av babyproffsen här i sundsvall att jag INTE kan använda den igen....

Så nu kommer jag ju till detta att jag ska köpa ett nytt babyskydd och jag har ju en bas, och jag undrar kan man använda en bas som är 3-4 år på deras babyskydd nu? Min bas ser exakt ut som de som de säljer tycker då jag!! Svart med rött...tycker det är onödigt köpa bas om nu min gamla skulle funka....eller är jag snål :P
    Här på typ barnenshus kan man få låna med en stol/skydd ut till bilen för att kolla hur den passar, är väll bara att fråga om du får provmontera ett baby skydd eller helt enkelt fråga där om de vet om skyddet passar den gamla basen? för som du säger varför köpa en NY bas när du redan har en om de skulle passa?
  • MiAmore
    shadowstorm skrev 2011-08-11 19:27:14 följande:

Jag hade nog ringt tillverkaren eller affärerna där dem säljer sådana, och hört med dem vad dem tror och rekomenderar
    ♥Milo 090107♥ Bebis i magen bf. 120110 ♥
Svar på tråden Januaribebis 2012