• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Moniqe1979

Föresten om det är någon som är STORBYSTAD i tråden som känner smått panik inför att hitta amningsBH så kan jag rekomendera www.thematernityshop.co.uk de har en jätte skön mjuk modell som går upp till storlek 40 L (90L) kostar runt 230:- och fri frakt till sverige men tar ca 2 veckor innan de kommer dock. 

• MaHo89

som sagt, ganska dålig bild men bättre än ingen =) Och vi får hoppas att den lille är mer medgörlig nästa gång =) Så vi får en fin bild =)

Har ju inte gått upp i vikt, därför vi for in nu.. men det var ingen fara =P

En riktig busunge var det =) Så när de skulle mäta lårbenet stack krabaten och tryckte ner sig vid moderkakan =P Så det tog lååång tid innan den lille ville komma upp igen så benen syntes =)
  • roxylady
    MaHo89 skrev 2011-08-11 20:32:58 följande:

som sagt, ganska dålig bild men bättre än ingen =) Och vi får hoppas att den lille är mer medgörlig nästa gång =) Så vi får en fin bild =)

Har ju inte gått upp i vikt, därför vi for in nu.. men det var ingen fara =P

En riktig busunge var det =) Så när de skulle mäta lårbenet stack krabaten och tryckte ner sig vid moderkakan =P Så det tog lååång tid innan den lille ville komma upp igen så benen syntes =)
    Fin bild ändå ju :)

Jasså ska man oroa sig om man inte gått upp så mkt? :S Nu blev jag orolig.. jag har bara gått upp 2kg.

Ah vad roligt!! Hihi sikken lite buse ;) Hur länge fick ni vara där?
  • MaHo89

nej jag vet inte om man ska oroa sig, jag hade inte gått upp ett enda gram så jag började undra =P

Vi var där ca 40 minuter, tog lite längre tid då läkaren fick hämta en till läkare för att bebisen inte ville visa benen =P

Ja! Måste säga, det gråtande paret som var där före oss!! Fick veta vem det var =P Haha, min kompis bror och hans tjej.. Det var inget allvarligt, hon ville bli igångsatt och fick inte och tyckte att det var jobbigt! Därför hon grät.. tur att jag bor i en liten stad =P Har tänkt på dem hela dagen!! 

• Sapato

Har också bara gått upp 2kg. Men känner sparkar då och då så nått har jag där inne

• Carolaj83
    MaHo89-skönt att du fick veta de så det kom ur huvudet o skönt att de inte var någon fara utan bara en lite känslig gravid kvinna som vi alla vissa dagar, hihi

jag började storgråta vid frukosten idag, vet inte riktigt varför, antar att jag bara var trött, min minsting(2,5 år) som är lill mamma här hemma hoppade ner från sin stol och gick bort gav mig en stor kram o sa - det är ingen fara mamma, jag tycker om dig!

åhhh dom e ju så underbara   
  • MaHo89

Jo, kom sen att tänka på att jag själv kommit gråtandes från två av fem ultraljud denna graviditet och trots det är allt som det ska :)

Längtar till 24/8 :) då ska vi få vara i en timma :)

• bumbi 84

Jag har gått ner 7 kg.

Grattis till lyckade RUL!
    4 dagar kvar för min del 

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
Svar på tråden Januaribebis 2012