• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MaHo89

Oj! Har du mått mycket illa?
    Då är det inte länge kvar :)

Så otroligt underbart. Ligger och myser. Kände spark utanpå magen första gången nu

• bumbi 84
    MaHo89 skrev 2011-08-11 21:46:15 följande:
    Oj! Har du mått mycket illa?
    Då är det inte länge kvar :)

Så otroligt underbart. Ligger och myser. Kände spark utanpå magen första gången nu
    ja jag spyr fortfarande

Vad mysigt! 
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • doriah

Ååååh, jag har  gått upp 3 kg - inte så konstigt då jag svullar godis hela kvällarna när barnen lagt sigOskyldig men hellre det ändå än att ha det som du, Bumbi din krake!!
    Jag känner också sparkar även utanpå magen (till&med genom extrafluffet som finns kvar efter tjejernaTungan ute)

Elsa och Lovis mamma
  • bumbi 84
    doriah skrev 2011-08-11 21:51:44 följande:
    Ååååh, jag har  gått upp 3 kg - inte så konstigt då jag svullar godis hela kvällarna när barnen lagt sigOskyldig men hellre det ändå än att ha det som du, Bumbi din krake!!
    Jag känner också sparkar även utanpå magen (till&med genom extrafluffet som finns kvar efter tjejernaTungan ute)
    ingen fara jag är van har spytt ända tills dom varit ute med dom andra tre med!
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • Marsätt

Jag är så glad att jag sluppit kräkas i någon av mina graviditeter.

Jag är så glad och lycklig efter idag. Det är verkligen något speciellt med ul. Dessutom kände min man barnmorskan så vi fick våra 4 kort gratis;)

• bebismys2011

Är det bara jag som inte känner lilla skrutt? Misstänker att kittlande bubbel är skrutt men vågar inte påstå att det är det förns jag är säker! Längtar så till RUL 19 augusti :) vi ska om det är möjligt ta reda på könet, får också för mig att det är en liten pojke, även drömt det.

• roxylady

MaHo89: Okej! Ja jag har hört att de lätt kan vilja gömma sig lite ibland hihi! Men vad skönt att bebis tillslut visade sina ben =D

• Frökensvensson

Hej! Jag har bara följt den här tråden, men tänkte att nu får jag skriva och även visa en liten bild från ultraljudet idagSkrattande Beräknad till slutet av Januari, kanske början på februari men skriver här ändå!

Svar på tråden Januaribebis 2012