• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Majskorn
    zatori skrev 2011-08-22 10:32:40 följande:
    Okej. Tack för informationen. Jag tinklade runt nio här och förhoppningsvis behöver jag inte gå igen innan det är dags för undersökningen. :)
    i värsta fall får du gå kissa där....det gjorde jag :) ingen fara
  • fabler
    zatori skrev 2011-08-22 10:21:49 följande:
    Tack så mycket fina ni! <3

Förresten, en fråga, har ni hört någonting om att man gärna ska ha druckit mycket och ha urin i blåsan för att ultraljudsundersökningen ska bli så skarp och bra som möjligt? Jag har hört det på flera ställen, men på min kallelse står ingenting sådant?
    på min stod de heller ingenting och jag kissade precis innan jag gick in och då sa dem heller inget och de syntes bra ändå. Däremot stod de så på min kallelese med sonen för snart 4år sedan så de kan ha och göra med utrustningen.

Lycka till idag!!!!
    elias är världens sötaste!!!
  • Syoss

Zatori: Lycka till! :)

Mitt RUL är på fredag och jag börjar bli galet nervös men jag försöker inte tänka på det för mycket.
    Inatt var det första gången jag vaknade av att bebis levde runt i magen, det var mysigt :) Innan, på dagarna, har det mest varit små sparkar men nu var det verkligen ett par rejäla sparkar! Det tog ett tag innan jag kunde somna om igen :)   

• JennieP

Hämtade gratisboxen på apoteksgruppen idag när jag ändå var där. Lite nappar, en sked, sebamed grejor Föräldrar

• cabrera

fick nyss sjukt ont i magen nertill..Känndes om kraftig mensvärk/ägglossningsvärk.. Kunde inte röra mej alls o trodde att nu vare kört..Höll i sig i ca 1-2 minuter sen försvann de...Men gjorde sjuuukt ont o kan inte riktigt släppa de nu..Har nån varit med om liknande?

• fabler
    JennieP skrev 2011-08-22 12:06:04 följande:
    Hämtade gratisboxen på apoteksgruppen idag när jag ändå var där. Lite nappar, en sked, sebamed grejor Föräldrar
    ååå jag måste komma ihåg att hämta min med. Har lite andra gratis grejer att hämta oxå bara jag hittar kupongerna... vet att jag la dem på ett bra ställe.

Idag kom mitt stödbälte från mimundus men jag har inte kunnat hämta ut de än eftersom jag är hemma med sonen. Blir att hämta de när sambon kommer hem från jobbet.
    elias är världens sötaste!!!
Svar på tråden Januaribebis 2012