• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Serendipitet
    enlitenfröken skrev 2011-08-22 19:07:55 följande:
    Hej! Jag vet att ni har surrat på länge nu, men är det för sent att hoppa in här?
    Vår lilla knodd är beräknad att komma 12 Januari. Först trodde vi på den 3:e med efter RUL så blev vi flyttade nio dagar..(åt rätt håll ;))

Grattis till graviditeten och välkommen till tråden :)
  • iwannarock

Wihooo Varit hos mvc i dag (första besöket på nya mvc) satt där i 2 timmar och jag tyckte dte kändesriktigt bra,är jätte nöjd med bm tycke hon förklarade saker väldigt bra. tjatade även till mig ett lyssnande på hjärtljudet och det slog så fint så Känner mig FRUKTANSVÄRT lycklig . Fick en tidtill RUL den 2/9 och en ny tid till mvc i mitten av september.

• enlitenfröken

Tack!!

Jag tjatade också till mig att få lyssna på hjärtljuden i RUL! fick nån akut noja över att det inte var någon bebis här inne...trots att jag börjat få värsta magen! haha lustigt hur man funkar ibland. 

Ultraljudet var iaf utan tvekan det häftigaste jag gjort i mitt liv!!!! vilken känsla! jag är nästan avundsjuk på er som har det kvar! gud så mysigt... 

• MaHo89

Fy vilken dag jag haft =( Vaknade vid ett (jobbade ju natt inatt) och då ringer svärfar som flyttar imorgon och ber mig komma och hämta lite saker som min sambo glömt där, så jag blev tvungen att kasta mig i bilen för jag hade lovat mormor att hjälpa henne så direkt dit efteråt.. Sen till frissan, första gången jag åt sedan mitt i natten var 18:30..
    Nu är jag trött som fan =/

Funderar om jag ska orka gå till affärn och köpa ett kollegieblock, första lektionen imorgon.. Känner mig halvdöd =(

• iwannarock
    enlitenfröken skrev 2011-08-22 19:17:14 följande:
    Tack!!

Jag tjatade också till mig att få lyssna på hjärtljuden i RUL! fick nån akut noja över att det inte var någon bebis här inne...trots att jag börjat få värsta magen! haha lustigt hur man funkar ibland. 

Ultraljudet var iaf utan tvekan det häftigaste jag gjort i mitt liv!!!! vilken känsla! jag är nästan avundsjuk på er som har det kvar! gud så mysigt... 
    Precis samma här, magen växer ju som bara den men kändemig ändå nojjig
     Vi har ju gjort ett ul i vecka 11+6 och visst är det STEN coolt  
  • enlitenfröken

MaHo89 ta det lugnt och vila dig ordentligt ikväll! det förtjänar ni båda två ;)

Åh så ni har två UL?? Min svägerska som också ska ha barn fick också se bebben redan i v.12! fy vad avundsjuk jag var! 

• iwannarock
    enlitenfröken skrev 2011-08-22 19:32:59 följande:
    MaHo89 ta det lugnt och vila dig ordentligt ikväll! det förtjänar ni båda två ;)

Åh så ni har två UL?? Min svägerska som också ska ha barn fick också se bebben redan i v.12! fy vad avundsjuk jag var! 

Nä vi har inte 2 UL utan vi gjorde ett privat på mama mia också av den anledningen att jag av lite nojjig och det va INTE billigt 600 kr + 50 kr till om man vill ha bild och det vill man ju så klart

MaHo89-----> Har du gått till affären? Strunta i det annars och ta det bara lugnt, verkar som du haft ganska fullt upp

• MaHo89

Nej har inte gått än men nu fick jag sjukt ont i fogarna så nu blir det ingen affär..

Jag får ta med mig nåt papper bara att skriva på imorgon och fixa något annat sen! Orkar helt enkelt inte..

Det blir vila för mig och bebben =)

• iwannarock
    MaHo89 skrev 2011-08-22 19:41:40 följande:

Nej har inte gått än men nu fick jag sjukt ont i fogarna så nu blir det ingen affär..

Jag får ta med mig nåt papper bara att skriva på imorgon och fixa något annat sen! Orkar helt enkelt inte..

Det blir vila för mig och bebben =)

Låter som en bra ide
  • bumbi 84
    enlitenfröken skrev 2011-08-22 19:07:55 följande:
    Hej! Jag vet att ni har surrat på länge nu, men är det för sent att hoppa in här?
    Vår lilla knodd är beräknad att komma 12 Januari. Först trodde vi på den 3:e med efter RUL så blev vi flyttade nio dagar..(åt rätt håll ;))
    Välkommen jag är med beräknad till 12 januari
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
Svar på tråden Januaribebis 2012