• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Alltochinget

Anlijoos, visst är den söt?! :D jag vet inte om den är varm, har bara sett den på nätet. Men i huvan ser det ut som den är fodrad iaf :)

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • zatori

MissT: Såg att du skrivit i min blogg... :) Boken är köpt på Dimoda!

• marickan

Härligt att läsa om fler lyckade RUL här i tråden och de känslor som kommer då man får se sin lilla skatt. Grattis till alla er. Visst förstår man att man är gravid den första tiden, men efter RUL känns det verkligt på ett helt annat sätt :) Min mage har då börjat skjuta ut med en rasande fart de senaste dagarna. Det har börjat bli livat där inne också :) Jag hoppas den växer i etapper annars vet jag då inte vart det tänkt sluta det här :)

• MissT
    zatori skrev 2011-08-30 21:52:15 följande:
    MissT: Såg att du skrivit i min blogg... :) Boken är köpt på Dimoda!

Ok tack Då får jag ta mig en tur dit och kolla
  • LillaEko

Blä, skit dag. Hur kan energinivåerna skifta så?? Förra veckan va jag först ute med hunden en timme innan jobbet och sen orkade jag hålla igång hela kvällarna+ träna tre pass på gymmet.
    Den här veckan har startat skit. Så j**la trött att jag bara gråter. Orkar knappt laga middag. Finns noll energi kvar efter jobbet, idag har hunden bara fått kort kort tur + olika söklekar inne (tur mannen gav henne ordentligt på fm). Borde sätta fart med min matte c kurs och hade även tänkt skriva klart ansökan om gp, men hjärnan funkar inte, alldeles för trött....men kan inte sova?!?!?

• carooo
    missable skrev 2011-08-30 14:40:40 följande:
    Ja visst är den fiiin! Vilken storlek tog du?? 
    Ja vi fick det i brevlådan =) 
    Det blev strl 56, har redan en i 50.
    Då får jag hålla utkik i brevlådan, beställde för över en vecka sedan!

I går beställde vi vagn också, från England! Tror dock inte den kommer att få plats i brevlådan men den körs ända hem och fram till dörren, så har ju lite leveranser att se framemot nu Skrattande
Svar på tråden Januaribebis 2012