-
Ja det enda vi gjort är att ha slutat med sköljmedlet bara för att det ska lukta oss så mkt som möjligt i början. Men av vårat flytande tvättmedel så luktar det i alla fall fräscht :)Empa86 skrev 2011-12-27 21:26:00 följande:Då låter det som att det bara är köra på som vanligt:) Tack för svaren! -
Ska kika på en sådan allt :) Den var ju supersöt!! Perfekt med en liten klämma också!Liina87 skrev 2011-12-27 22:16:20 följande:Peat: det är någon typ av klämma så det är bara till att knipsa fast där man vill ha den:) jag handlade den på lekia men kan säkert finnas i andra barn affärer:) -
Har senaste nätterna börjat med något jätteläskigt i sömnen. Jag tror att jag inte kan andas genom näsan (fast jag kan det) och stänger munnen för att försöka andas genom näsan. Upptäcker några sekunder senare att jag inte får någon luft alls och vaknar i panik för att jag tjippar efter andan. Jätteläskigt!! Någon mer som har det såhär??
Jag är inte förkyld eller någonting alls.. fattar inte varför det blir så.. -
Är det hög tid att köpa en amningsBH nu? Eller är det onödigt i fall man får tre storlekar större än vad man har nu? Har redan under graviditeten fått mkt större byst.
Hur har det varit för er som fått barn tidigare? Har ni köpt lite för stor som sedan suttit bra?? Ska in till MVC snart och tänkte sedan köpa ett par på lindex, de såg ut att ha några bra. Men vill inte slänga ut pengar i onödan såklart:) hjälp mig!:) -
Tack för era tips anonyym och Haanky!!:)
Får köpa en i alla fall tror jag! De man har nu är så obehagliga så känner att man måste ha nått nytt:) -
fair: Hur satt den efter fl?:) Ska nog också göra det.
-
Hmm man kanske ska köpa en vanligt utan byglar nu då? Så får man gå på BH-jakt efteråt ändå hehe.
-
Elison: okej får hålla utkik efter en sådan:)
-
Åh jag är lite orolig över min vikt. Jag vägde från början 56-57. Nu väger jag 17kg mer. Blir man verkligen av med allt efteråt?? Var till en annan BM idag då min var ledig och hon sa att man skulle gå upp runt 6-8kg. Jag har ju redan gått upp dubbla:( känner mig gigantisk nu fast jag i stort sett fortfarande kan ha mina första gravidkläder jag köpte. Min egen BM sa att jag hade gått upp så här mkt för att jag vägde så lite innan. Vet inte vad jag ska tro nu..
Hur som så såg allt kanon ut idag i alla fall. Han är fortfarande fixerad så det känns ju bra. -
TACK alla för era svar gällande vikten och tack för att ni finns!

Känns som hon måste ha sagt det där riktigt klantigt. Märks på en gång när man har en annan BM.
Jag ska försöka sluta tänka på det och fortsätta som jag gjort. Har heller inte ätit så mkt onyttigheter, har bytt ut allt det till frukt istället. Lägger kanske lite mer mat på tallriken än vad jag vanligtvis gör.. men man blir väl också hungrigare för att det är krävande för kroppen att vara gravid. Jag som alltid vägt för lite fick liten chock när hon sa sådär.. hrm..
Tack åter igen!!
På tal om amnings BH så hittade jag en superbra på lindex för 149kr. Den var i storlek 75C som är min nuvarande storlek men det stod inom parentes 75C-90D då man kände att denna kan man fylla upp med mera :) Den var utan byglar, lite tjockare och bekvämare axelband. Men hade ändå ett bra stöd med sömmar istället. De såg ut som Lindex linnen bara att det var en BH istället! Riktigt skön!!