• roxylady

Januaribebis 2012

Twistedtofit: känner samma som du! Har fyra dagar kvar att jobba totalt fram till nyår nu. Har BF 27/1 och vill också hinna vila:) åh är det klart nu med de där 30 dagarna!? Perfekt! Var läste du det?:)

• roxylady

Googlade lite. Sveriges radio skrev om det vad jag kunde hitta. Och nån mer sida. Men det är att man kan ta ut 30 dagar totalt tillsammans samtidigt under första året. De är inte istället för de 10 första dagarna utan plus dem om man säger så. Men det är ju bra att hushålla med de här 30 dagarna:)

• roxylady

Caradan: Ja det hade ju inte varit helt fel om man fick 30 dagar tillsammans extra!:) Vi med.

• roxylady

Ja samma här! Kan ju tex kunna vara skönt att vara hemma och båda får pengar tex någon Fredag ett tag eller så

• roxylady

Gaaah! Jag har ont i BÅDA revbenen nu och kan knappt röra på mig.. gissa om det var jobbigt att pynta gran och städa här hemma idag.. suck!!!

Tur att man är ledig en vecka nu innan man ska jobba de sista 2,5 dagarna!!

God Jul nu på er tjejor!!! Tomte

• roxylady
    fabler skrev 2011-12-23 21:14:08 följande:
    vad drygt för dig! Hoppas du får sätta dig och vila lite nu.

Själv har jag fått så sjukt ont i halsen, både jag och sambon har gått och fått nån dryg förkylning. Jäkla tur att vi bara ska va med min mamma, låtsas pappa, syster och hennes sambo imorgon.
    Ja jättejobbigt.. allt blir så jobbigt i allt man gör här hemma :p Ja nu har jag suttit här i soffan i flera timmar

Ursch vad jobbigt att halsen gör ont Skönt med en lugn jul! Det blir det för oss med. Men då får ni krya på er nu!
  • roxylady
    Moniqe1979 skrev 2011-12-23 21:35:35 följande:
    haha jag har hållt på nästan 2 timmar nu för att sätta ihop den jäkla plast granen inte för att det är svårt utan för att jag får sammandragningar så fort jag antingen sträcker på mig eller böjjer mig *dryyyygt* kommer vara midnatt innan den är färdig pyntad tror jag...
    Haha samma sak här :p Nu är jag dock äntligen klar! Nu står den där så fint å lyser och paketen är färdiga med sina rim på

Du får vila i massor när ni fått upp granen
  • roxylady

Måste ju skriva det här inne också:) Grattis till lille Adrian Yrla!! Hoppas vi ses snart!

Svar på tråden Januaribebis 2012