Januaribebis 2012
Twistedtofit: känner samma som du! Har fyra dagar kvar att jobba totalt fram till nyår nu. Har BF 27/1 och vill också hinna vila:) åh är det klart nu med de där 30 dagarna!? Perfekt! Var läste du det?:)
Twistedtofit: känner samma som du! Har fyra dagar kvar att jobba totalt fram till nyår nu. Har BF 27/1 och vill också hinna vila:) åh är det klart nu med de där 30 dagarna!? Perfekt! Var läste du det?:)
Googlade lite. Sveriges radio skrev om det vad jag kunde hitta. Och nån mer sida. Men det är att man kan ta ut 30 dagar totalt tillsammans samtidigt under första året. De är inte istället för de 10 första dagarna utan plus dem om man säger så. Men det är ju bra att hushålla med de här 30 dagarna:)
Caradan: Ja det hade ju inte varit helt fel om man fick 30 dagar tillsammans extra!:) Vi med.
Ja samma här! Kan ju tex kunna vara skönt att vara hemma och båda får pengar tex någon Fredag ett tag eller så
Lycka till nu LillaEko!
Stort grattis till er lilla tjej LillaEko!!!!
Gaaah! Jag har ont i BÅDA revbenen nu och kan knappt röra på mig.. gissa om det var jobbigt att pynta gran och städa här hemma idag.. suck!!!
Tur att man är ledig en vecka nu innan man ska jobba de sista 2,5 dagarna!!
God Jul nu på er tjejor!!! 
Måste ju skriva det här inne också:) Grattis till lille Adrian Yrla!!
Hoppas vi ses snart!