Januaribebis 2012
Grattis Tärning!!!
Åh jag fick lite problem att få av mig min förlovningsring idag så jag satte den på halsbandet.
När kunde ni använda den som vanligt igen efter förlossningen? Känner mig sååååå naken utan den! :(
Grattis Tärning!!!
Åh jag fick lite problem att få av mig min förlovningsring idag så jag satte den på halsbandet.
När kunde ni använda den som vanligt igen efter förlossningen? Känner mig sååååå naken utan den! :(
Jag har BF den 27:e Januari. Har bara på känn att det kommer att bli Februari. Men man vet ju aldrig
Oftast sägs det ju att man som förstföderska går över än under i alla fall.
Jag börjar oroa mig varför min BM inte kollat mitt urin på över tio veckor nu.. hur ofta kollar era er?? Ska man inte göra det ofta??
elison: Okej.. då är nog min BM väldigt virrig tror jag.. hon kan lätt vara det ibland..
Ingen som sagt åt mig tidigare när man tagit dessa urinprov.. men är det bra att inte ha gått på toa något innan om man tex har tiden på morgonen?? Eller syns det ändå om man har någon vita?
Moniqe1979: Så att så länge man har bra blodtryck så ska man inte behöva kolla det alltså? För det har ju alltid sett bra ut.
Moniqe1979: okej men man kan väl ha UVI utan att veta om det också? Det som skrämmer mig.
LillaJag89: Hm okej! Kanske ditt blodtryck också varit så pass bra då? Ska fråga imorgon varför hon inte gjort det så mkt.
mlish: hur har ditt blodtryck och värden varit? Tänkte om det berodde på det? Ska fråga imorgon om det där.
Har ni barnvagnsmobil på era vagnar?? Är inte det onödigt till en början??