• roxylady

Januaribebis 2012

Grattis Tärning!!!

Åh jag fick lite problem att få av mig min förlovningsring idag så jag satte den på halsbandet.

När kunde ni använda den som vanligt igen efter förlossningen? Känner mig sååååå naken utan den! :(

• roxylady

Jag har BF den 27:e Januari. Har bara på känn att det kommer att bli Februari. Men man vet ju aldrig
    Oftast sägs det ju att man som förstföderska går över än under i alla fall.

• roxylady

Jag börjar oroa mig varför min BM inte kollat mitt urin på över tio veckor nu.. hur ofta kollar era er?? Ska man inte göra det ofta??

• roxylady
    Frökenolson skrev 2011-12-27 13:35:11 följande:
    Jag kollar det nästan varje gång..

Jag tycker ju att min också borde det.. ska dit imorgon.. lär fråga varför hon inte gjort det på så länge..
    Velociped skrev 2011-12-27 13:39:58 följande:
    paet - jag har kollat urinen max en gång i månaden, samt en extra gång runt vecka 20 då jag hade ont i nedre delen av magen..

Hm okej.. det är ju fortfarande mer ofta än vad min kollat mig.. hoppas hon gör det imorgon!
  • roxylady

elison: Okej.. då är nog min BM väldigt virrig tror jag.. hon kan lätt vara det ibland..

Ingen som sagt åt mig tidigare när man tagit dessa urinprov.. men är det bra att inte ha gått på toa något innan om man tex har tiden på morgonen?? Eller syns det ändå om man har någon vita?

• roxylady

Moniqe1979: Så att så länge man har bra blodtryck så ska man inte behöva kolla det alltså? För det har ju alltid sett bra ut.

• roxylady

Moniqe1979: okej men man kan väl ha UVI utan att veta om det också? Det som skrämmer mig.

• roxylady

LillaJag89: Hm okej! Kanske ditt blodtryck också varit så pass bra då? Ska fråga imorgon varför hon inte gjort det så mkt.

mlish: hur har ditt blodtryck och värden varit? Tänkte om det berodde på det? Ska fråga imorgon om det där.

• roxylady
    Liina87 skrev 2011-12-27 21:05:35 följande:
    Paet: jag har inte handlat någon mobil utan handlade en dingliis istället. Finns bild inne på bloggen i inlägget om vagnen.

www.linapetite.blogspot.com
    Åh den var ju jättefin!! Hur är den fäst??
Svar på tråden Januaribebis 2012