• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Wicky81

Angående piercing i naveln....jag har haft min i många år och genom hela min graviditet med dottern. Detta slutade med att den blev helt sned och hålet blev större så staven satt snett och såg allmänt fult ut.
    Så denna gång tog jag ut den och beslutade att ta en ny senare i vår eller nått och hoppas att det kommer se bättre ut då. Staven jag hade i gick lägligt nog sönder så jag såg det som ett tecken att den skulle ut..hihihi!

• elle123

Är lättad över att fått beviljat graviditetspenningen!! Så skönt det ska bli att få 8 veckors ledighet innan bebisen kommer!!
    När jag läser om er andra verkar det som ni ofta är på besök hos BM. Jag var där på inskrivning. Sen har jag inte varit hos henne!! Enligt mina papper jag fick så är första besöket i v. 25. Hur har ni andra det?? Går ni dit regelbundet redan nu eller har ni varit där av någon annan anledning? Kanske det är olika var man bor!!! Det verkar som att mycket är olika beroende på vart i landet man bor nämligen!!

• minjalin
    elle123 skrev 2011-09-17 08:20:46 följande:
    Är lättad över att fått beviljat graviditetspenningen!! Så skönt det ska bli att få 8 veckors ledighet innan bebisen kommer!!
    När jag läser om er andra verkar det som ni ofta är på besök hos BM. Jag var där på inskrivning. Sen har jag inte varit hos henne!! Enligt mina papper jag fick så är första besöket i v. 25. Hur har ni andra det?? Går ni dit regelbundet redan nu eller har ni varit där av någon annan anledning? Kanske det är olika var man bor!!! Det verkar som att mycket är olika beroende på vart i landet man bor nämligen!!
    Det är olika vart man bor. Jagär omföderska och har vart på först ett sånt där samtal, sen inskrivning och sen besök i v 20, nästa är v25 (fast jag fick ta det i v 26 för hittade inga tider som passade sambon v 25.) När jag var förstföderska gjorde jag inget annat än sprang där kändes det som :p 
  • Carolaj83

var på inskrivning i vecka 12 o mitt nästa besök blir v 25

ska nog sätta mig ner o fylla i ansökan om grav penning  

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • curiosa
    Jag var där en gång i början, runt v 10 sen RUL och nu är nästa gång v 24 (fast det blev v 23 efter RUL) och efter det v 29 så det är inte speciellt ofta här.
    Dock är jag ju omföderska så det blir ju några mindre gånger då.
  • Marsätt

Var på inskrivning v.10 och sen blir i v. 25

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • harmonihalsa

Vad bebisen busar i magen . Är kul att känna det hela tiden nu när den gör något.

• LillaJag89
    Var där på inskrivning v 11, efter RUL v 19, sen v 22, och nästa v25. Går var tredje vecka.
  • Liina87

Harmonihalsa: vår lilla prinsessa busar också häromdagen sparkade hon så starkt att tröjan hoppade. Helt obeskrivlig känsla:)

• LillaEko

Elle123: jag är förstföderska, hade inskrivning i typ v 9-10 tror jag.
    Sen blir nästa nu på måndag ( i vecka 25(24+3)

Svar på tråden Januaribebis 2012