• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Zaarah1984
    minjalin skrev 2011-09-15 19:51:26 följande:
    Grattis :) Jag skickade in mitt för 2 veckor sedan och har fortfarande inte fått nåt svar. Men kan ju ta upp till 1 månad. Står inget när jag loggar in på fks hemsida heller om att de mottagit min ansökan så är lite nojig att det kommit bort på posten. Kunde du se nåt där innan? Får väl ge det en vecka till och annars ringa och kolla så det kommit fram som det ska.
    Stod inget på min sida förren samma dag som jag fick hem brevet i lådan om beslutet så var också lite fundersam men de hade fått det så ditt har säkert också kommit fram.
  • elingabriella

Jag tog ut min piercing för några veckor sedan, men igår ångrade jag mig och tryckte igenom den igen :) Aj, aj! Det hade vuxit igen lite så nu ska den få sitta ett tag. Hoppas att jag kan få i den igen efter graviditeten om jag måste plocka ur den igen.

elingabriella.se - Mops, chihuahua & en liten prins i magen ♥
  • curiosa
    Majskorn skrev 2011-09-16 12:50:12 följande:
    Jag har haft min sen jag var 12 och den känns som en del av mig på nåt sätt...visar aldrig magen längre så det är väl inte själva smycket i sig...mer att den ska vara där och dessutom e mitt hål så fult att det måste sitta nåt i det Jag har aldrig sett botten på min navel men nu så....så det är så den ser ut hahahahahaa
    Här får man inte ha den på förlossningen så då tyckte jag att det var lika bra att plocka bort den så är det gjort.
    Men visst man kan ju behålla den in i det sista och ta ut den då och sätta i den direkt igen för då har det nog förhoppningsvis inte hunnit växa igen.
  • Majskorn

jag fck ju ta ut den på RUL och kommer självklart ta ut den på förlossningen, det kommer dom ju ändå be mig göra men det hinner inte växa igen då

• minjalin
    Zaarah1984 skrev 2011-09-16 14:30:08 följande:
    Stod inget på min sida förren samma dag som jag fick hem brevet i lådan om beslutet så var också lite fundersam men de hade fått det så ditt har säkert också kommit fram.
    Åh vad skönt att höra! Då ska jag hålla mig till att börja noja om jag inte hört nåt om 2 veckor då ;) Då får jag ringa och fråga i så fall för man ska ju få besked inom 1 månad. Hoppas mitt går igenom, eller att dom godkänner sjukskrivningen.
  • Cvb
    Majskorn skrev 2011-09-16 12:50:12 följande:
    Jag har haft min sen jag var 12 och den känns som en del av mig på nåt sätt...visar aldrig magen längre så det är väl inte själva smycket i sig...mer att den ska vara där och dessutom e mitt hål så fult att det måste sitta nåt i det Jag har aldrig sett botten på min navel men nu så....så det är så den ser ut hahahahahaa
    Det är som här då. Jag har haft min i flera år, och när jag tar ut den så ser naveln bottenlös ut och riktigt ful ! Så smycket får vara kvar, fastän man sällan visar magen :)
  • SFHelen

Ska ringa om moderskapsintyg på måndag så jag får det hemskickat så jag kan börja skriva pappren om havandeskap så fort som möjligt så man vet om man får det eller inte. Borde inte vara några problem då jag arbetar på ett äldreboende.

Har en lilvlig rakare i magen som varje dag ska sparka på min blåsa så fort de blir någe i den.... haha. Är mer eller mindre, men han märka av varjedag och under dygnets alla timmar ;)

Naveln min ser ut som den brukar, typ... Inte lika djup om man säger så, hahahaha      

• roxylady
    Cvb skrev 2011-09-16 12:29:37 följande:
    Börjar era navlar också se galen ut ? ^^
    Min lilla navelgrop är mer som en krater grop nu mer :p 
    Haha ja min navel ser också ut så nu :p Min sambo jäklas med mig för det hela tiden just nu ;)
    Majskorn skrev 2011-09-16 12:31:14 följande:
    haha ja min lilla söta navel e ett stort hål...hoppas verkligen den inte blir en plopp bara...hur gör man med piercingen?? den e fortfarande väldigt lång men den e ju böjd men det kanske inte spelar nån roll...
    Jag tog faktiskt ut min bara för att det var bekvämt när man har tex gravidbyxor å sånt på sig för det fastnade i min hela tiden. Och så är det lättare å smörja in sig varje kväll å sånt :)
  • Cvb
    roxylady skrev 2011-09-16 17:42:13 följande:
    Haha ja min navel ser också ut så nu :p Min sambo jäklas med mig för det hela tiden just nu ;)
    Majskorn skrev 2011-09-16 12:31:14 följande:
    haha ja min lilla söta navel e ett stort hål...hoppas verkligen den inte blir en plopp bara...hur gör man med piercingen?? den e fortfarande väldigt lång men den e ju böjd men det kanske inte spelar nån roll...
    Jag tog faktiskt ut min bara för att det var bekvämt när man har tex gravidbyxor å sånt på sig för det fastnade i min hela tiden. Och så är det lättare å smörja in sig varje kväll å sånt :)
    Haha skönt att man inte är ensam ! ;)  Vet hur du har det, tur man inte har lipat för hans jäkelskap än, än så länge skrattar jag åt saken :p
Svar på tråden Januaribebis 2012