• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Serendipitet

Då ska jag skaffa gravidkudde att sova med, tack för alla svar :) Hoppas det ska hjälpa mig med så jag får sova bättre!

• Cvb

Börjar era navlar också se galen ut ? ^^
    Min lilla navelgrop är mer som en krater grop nu mer :p 

• Majskorn
    Cvb skrev 2011-09-16 12:29:37 följande:
    Börjar era navlar också se galen ut ? ^^
    Min lilla navelgrop är mer som en krater grop nu mer :p 

haha ja min lilla söta navel e ett stort hål...hoppas verkligen den inte blir en plopp bara...hur gör man med piercingen?? den e fortfarande väldigt lång men den e ju böjd men det kanske inte spelar nån roll...
  • Cvb
    Majskorn skrev 2011-09-16 12:31:14 följande:
    haha ja min lilla söta navel e ett stort hål...hoppas verkligen den inte blir en plopp bara...hur gör man med piercingen?? den e fortfarande väldigt lång men den e ju böjd men det kanske inte spelar nån roll...
    Haha ! Ja, jag hoppas den blir sitt "jag" igen efteråt, vissas blir ju jätte konstig.
     Ja det undrar jag med ! Bm sa att man skulle byta till gravid-smycke eftersom det blev så tight. Men jag tycker det inte är tight på längden så att jag behöver byta.. Kan inte se poängen med en längre stav :p
  • LillaEko

Min navel har alltid varit mer som ett sträck, svårt att förklara, men nu mer som ett runt hål!

• curiosa
    Jag tog bort min piercing nästan direkt när jag blev gravid, har även gjort så de andra gångerna. Nu blir det nog ingen ny heller för nu börjar man bli lkite väl gammal för det känns det som :P
  • Majskorn
    curiosa skrev 2011-09-16 12:47:43 följande:
    Jag tog bort min piercing nästan direkt när jag blev gravid, har även gjort så de andra gångerna. Nu blir det nog ingen ny heller för nu börjar man bli lkite väl gammal för det känns det som :P

Jag har haft min sen jag var 12 och den känns som en del av mig på nåt sätt...visar aldrig magen längre så det är väl inte själva smycket i sig...mer att den ska vara där och dessutom e mitt hål så fult att det måste sitta nåt i det Jag har aldrig sett botten på min navel men nu så....så det är så den ser ut hahahahahaa
  • RaraS

Jag slutade med piercingen i naveln när jag började försöka bli gravid....kändes som att det skulle bli konstigt med stor mage. Men det märker du nog snart, om du kan ha den eller ej!
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 12/1-12?
  • Majskorn

Jag har i min gamla läkstav nu och har fortfarande ca 1cm till godo...får se hur mkt mer den ska sträckas ut....får beställa en gravidstav i värsta fall :)

Svar på tråden Januaribebis 2012