• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

I em är det äntligen dags för vårt bm besök. Hoppas nu verkligen vi får lyssna på hjärtat, har ju inte gjort det än.

Någon mer som blir EXTREMT mätt av att äta bara lite lite för mycket? Känns som jag varje kväll är helt full, kan inte ens få i mig vatten. Och det kan vara även om det kanske gått 2-3 Tim sen jag ätit!

• Someday
    LillaEko skrev 2011-09-19 06:24:59 följande:
    I em är det äntligen dags för vårt bm besök. Hoppas nu verkligen vi får lyssna på hjärtat, har ju inte gjort det än.

Någon mer som blir EXTREMT mätt av att äta bara lite lite för mycket? Känns som jag varje kväll är helt full, kan inte ens få i mig vatten. Och det kan vara även om det kanske gått 2-3 Tim sen jag ätit!
    Så känner jag mig konstant. Äter dessutom väldigt lite, hela dagen! Jättejobbigt då jag vet att jag får i mig för lite mat!
  • Västeråsmamman

Det är samma här vad gäller maten.

• Sapato

Samma här med mat + att jag mår sjukt dåligt om jag äter vissa maträtter tex fet mat

• RaraS

Haha! Jag med! Jag får till och med ont under vänster revben varje kväll...har funderingar på om magsäcken sitter på vänster sida. Och fet mat kan man ju bara glömma. Ingen pizza eller pommes här inte!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 12/1-12?
  • MissT

Så hade jag i min förra graviditet men inte denna inte....nu är jag konstant hungrig och sugen på saker i stället Tungan ute

• roxylady

Kan bebisen sparka mer när ni tex ligger åt höger och slutar så fort ni vänder på er åt andra hållet? Kan det vara att den tycker att det är obehagligt åt ett visst håll?

• elinson

Igår när jag och sambo lagt sig kände vi bebis för första gången utanpå magen. Gissa om sambon hade handen på magen natten igenom ;)

• Velociped
    elinson skrev 2011-09-19 08:59:43 följande:
    Igår när jag och sambo lagt sig kände vi bebis för första gången utanpå magen. Gissa om sambon hade handen på magen natten igenom ;)
Svar på tråden Januaribebis 2012