Januaribebis 2012
Tror jag vill åka på tittut kliniken denna gång :) Nån som varit på nåt sånt?? Värt? :)

Lycka till alla andra <3
Tror jag vill åka på tittut kliniken denna gång :) Nån som varit på nåt sånt?? Värt? :)

men va trist det var att läsa denna tråd idag :( Verkligen mycket tråkigheter som händer. Beklagar verkligen för er alla och jag håller både tummar och tår att det bor nåt i era magar, och om ni skulle ha oturen att få MA att ni snabbt blir gravida igen. 
jag hoppas svullnaden går ner på magen är i vecka 6 idag och inte ska man väl ha mage då hahaha :P
nu har två avslöjat mig haha. genom se på mina ögon!!!!!!!!!!!! öööh. jobbar som personlig ass och hon jag jobbar åt var på gympan o hennes vän, fråga bara såhär hur det var med mig? Och hon jag jobba åt liksom va menar du?? Jo men hon är ju gravid eller hur? HAHAHA
Hon jag jobbar åt vet det, jag valde berätta det för OM jag kommer börja må dåligt plus jag har tunga lyft så om jag känner nåt så kommer min kollega får ta en del av mina arbetsuppgifter...men snacka om jag höll på tappa andan när jag hör detta :)
hatar vara svillen som en gris haha....Nu måste man vänta tills den riktiga magen kommer och sen kan man iaf vara stolt att ha fått mage, nu mår man ju bara dåligt och känner sig extra fet ;)
Jag har ett problem.
Jag hade en BM sist när jag vänta sonen som var helt ookej men jag fick aldrig den där härliga känslan allt kändes så stelt och hemskt. Så nu när jag valde ringa och anmäla mig igen så tänker jag att jag ber och få en annan BM. Jag ringer och får en telefontid och gissa vem som ringer mig då?? JO min BM och jag kan ju inte säga nä jag vill ha en annan....så hur gör jag?? Ska jag ge denna en chans till eller gå och ha svansen mellan bena varje gång jag är på MVC och ser henne och går in till en annan BM. Jag hade en jätte underbar BM när hon var på semester och hon ville jag ha NU! Buuuu :(