Anonym (Salope) skrev 2013-06-18 21:48:18 följande:
Det gör lite ont att läsa vad du skriver. Man vill inte förlora något så viktigt.
Vilka är omständigheterna som gör att det kraschar? Jag tänker att om det är tillräckligt viktigt så hittar ni snart tillbaks...?
Om inte annat - så kommer du finna något liknande igen. Inte på exakt samma sätt, för det är aldrig på sama sätt, det kan tvärtom bli nytt och ännu vackrare.
Håll ut...
Tack för svar. Ja det känns som att hjärtat ska brista och att jag aldrig mer kommer att finna något liknande. Svårt att förklara men jag vill utveckla på alla nivåer och han vill bromsa. Jag är kär, så det gör ont att känna sig bortvald gång på gång. Det är avtändande. Jag trodde att han kände samma?? Men vi har hur som helst olika sätt och vi når inte varandra.
En reflektion jag gör dock. Att vara mer försiktig i framtiden med vem jag ger det ansvaret och förtroendet till. Det känns ju missbrukat i dagsläget. Han signalerade att han ville ta det, ta hand om mig på alla sätt inklusive sexuellt, och så vill han inte mötas i mina andra behov. Trist. Jag kan ändå inte ångra att jag gav honom det förtroendet att använda mig. Annars hade jag kanske aldrig upptäckt denna sida. Men som sagt, jag tog tillbaka det.
Känns ändå bättre idag. Jag inser dock att det måste dröja länge innan jag ens provar någon annan. Vette fan vad jag missade. What a waste!!!!! It could have been magic.