• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Mandi74
    Trust me skrev 2013-08-21 21:00:27 följande:
    Att skära djupt och störa läkningen är ett sätt men kan dra lite uppmärksamhet till det. Jag funderade på om det går att färga såret. Blir ju lite som att tatuera
    Jo, men blir det ärr av det? 

• Trust me
    Mandi74 skrev 2013-08-21 21:06:25 följande:
    Jo, men blir det ärr av det? 

Nä men det syns vilket var vitsen

Skära djupt och hålla det öppet medan det läker Drömmer 
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (Vill börja lätt)

Här kanske man kan få lite råd.
    Jag har vid ett tillfälle haft turen att bli fastbunden och lätt dominerad. Vi pratar alltså väldigt mild form, men ändå. Jag älskade det. Har tänkt på det tillfället många gånger efter det och drömt om att testa igen och kanske utveckla det till mer avancerade lekar. Jag vet inte alls hur långt jag skulle vilja dra det, men vill testa och känna mig för.
    Sedan många år är jag sambo med en man som gillar att "älska". Jo, han säger så. När jag bad honom att "knulla mig" i ett desperat behov av någonting annat än ömt och fint så tittade han oförstående på mig. För mig är skillnaden mellan älska och knulla enorm och uppenbar. Det känns som att han "ber om lov" när vi ligger. Som att han ursäktar sig lite för att han är där och stör mig. Medan jag går igång på en halv sekund de få gånger han plötsligt kommer fram och oväntat drar mig till sig. Då gör han det kort för att skoja. Jag vill att han äger mig, kräver att få mig.
    Till saken hör att vi nog båda är närmare undergivna. Jag är det definitivt. Han är det förmodligen även om han är totalt ointresserad. Han uttrycker fördomar som att om mina handbojor kommer fram så måste man slå varandra gula och blå. Och han har aldrig fantiserat om det så han är inte intresserad. (Jag vet att han aldrig provat något åt det hållet.)
    Ju längre tid som gått blir jag mer och mer irriterad. Jag får samma vanliga trista sex som jag fått alltid med honom, lugnt och fint och städat i sovrummet. Han gör sina grejer bra visserligen, men så är de ju bara en handfull. Men han är så nöjd och glad och försöker jag föreslå något annat är det bara tvärnej.
    Så finns det några tips att få här? Det måste ju finnas fler som varit med om att inte riktigt dra åt samma håll i sängen? Hur löste ni det?

• Mobility
    Anonym (Dominant men undergiven) skrev 2013-08-21 17:45:26 följande:
    Ja vad ska man säga, är i vardagen en pushig, dominant och styrande person när det kommer till beslut och viljor. Lyssnar och är ödmjuk samtidigt men tja, är helt enkelt en bestämd person med en hög integritet.

Killarna jag varit tillsammans med hittills har alla sagt sig vara dominanta i sängen, men aldrig varit det på riktigt. Jag tänder som fasen på att vara undergiven MEN jag ger inte min undergivenhet frivilligt - killen måste verkligen "ta" den, tvinga mig till den och vara intelligent nog till att kunna läsa mig och då genskjuta mig (alltså överlista mig). Jag vill kämpa för kontrollen men inte vinna kontrollen skulle man kunna säga.

I vardagen får jag seriöst problem med personen om han inte är lyhörd, verbal, ödmjuk, känslosam, respektfull och tillags - man behandlar inte mig hur som helst om man säger så.

Men är inte killen dominant i sängen? Så blir det ett problem även där tillslut, attraktionen försvinner liksom och allting känns så meningslöst och grått.

Träffade på en yngre man, 3 år yngre än mig (jag är 25). Träffades på en fest, vet vem han är sedan tidigare och vi har snackat en del, samma mörka kassa humor som mig och verkar även vara en tänkare och person som analyserar mycket. Precis som mig.
    Vi hamnade i säng den kvällen, och tänkte väl att det skulle bli som vilket mjäkigt one night stand som helst... Han verkade ju väldigt ödmjuk och "mesig" liksom, the good guy ni vet.

Fan vad fel jag hade.. Han gjorde exakt det han ville med mig, läste av mig så vansinnigt väl att jag nästan blev rädd! Jag blev rädd för att jag upplevde något jag önskat men aldrig känt förut, total förlust över kontrollen. Det gjorde mig så vansinnigt tänd att jag knappt kunde hantera mig själv. Helt klart det bästa sex jag någonsin har haft.

Nu efteråt när vi skriver med varandra (han bor ej i Sverige) så vet han exakt.. Jag kämpar för att få kontroll och kan tycka att jag kan vara påväg att få den, men han tar den hela tiden, när han själv vill - han låter mig bara "hållas" lite, leker med mig..
    Vi sex chattar. Jag blir helt knäsvag, frustrerad av kåthet och vet knappt vad jag ska ta vägen!

Han kommer och stannar en vecka i nästa vecka och jag är så sjukt upprymd! Jag hoppas han inte blir en besvikelse så som alla andra har varit förut. Jag vill verkligen uppleva den här typen av sex, utforska den, verkligen få njuta på riktigt och känna mig totalt maktlös.

Är han den jag tror han är i sängen så ja, då önskar jag givetvis att han är något att ha relationsmässig också. Haha men just nu skiter jag i den biten, fan jag vill vara någons riktiga slampa, hora och sexleksak för en gångs skull
    mmmm.... låter grymt det där. Jag är avis!
    Ju äldre du blir desto mer grå istället för svart/vit blir världen....
  • NyfiknaParet
    Anonym (nybörjaren) skrev 2013-08-21 12:45:43 följande:
    Du har helt rätt i att det har varit lite väl låg aktivitet här i tråden det senaste, vilket känns lite trist.
    Jag brukar precis som dig vara inne och läsa lite flyktigt och bli både glad och *** Tungan ute

Länge sedan du skrev något här. Hur har det gått? Underbart att läsa dina tankar ock beskrivningar. Vad är det han gör med dig, egentligen?
  • Anonym (nybörjaren)
    NyfiknaParet skrev 2013-11-21 01:33:25 följande:

Länge sedan du skrev något här. Hur har det gått? Underbart att läsa dina tankar ock beskrivningar. Vad är det han gör med dig, egentligen?
    Vad gör han inte? Glad

Han älskar mig och får mig att känna mig som en "pricessa", känner mig extrem trygg tillsammans med honom. Han är mjuk, lyhörd och omhändertagande "till vardags".

Men du/ni kanske undrade mer över själva dominansbiten och sexet?

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...