• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Redaction

följsamhet är ju bara förnamnet på en undergiven - eller

Listen, when I slap you you'll take it and like it
  • Anonym (Ambivalent)

Jag vet ingenting om dominans men de här klassiska meningarna i 50 Shades of Grey boken måste fan vara det sexigaste som någonsin har skrivits...

"I have rules and I want you to comply with them. They are for your benefit and for my pleasure. If you follow these rules to my satisfaction I shall reward you. If you don't I shall punsih you, och you will learn."

• Anonym (Ambivalent)
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-22 21:36:55 följande:
    50 shades - nästan så osexigt BDSM kan bli.

Men nu skall jag inte vara en sådan bitterfitta, vi gillar alla olika
    Jag vet inget om BDSM.

Boken har vi nog alla hunnit lessna på (fast jag älskade den när den kom!).

Men just de meningarna...wow! Drömmer

• Anonym (lady)

Vänder mig hit. Inser att det kanske är ot men vänder mig härigenom till intresserade/insatta direkt.

Känner mig mycket orolig. Min relation kraschar!! Vi matchar perfekt i sängen och från start har vi utforskat både det ena och det andra inom bdsm genren. Jag är åt det undergivna hållet, han tvärtom, även om det inte finns ut i fingerspetsarna på oss båda (ännu?). Det som förenar så starkt är just nyfikenheten (och attraktion, nästan smärtsam). Vi skulle kunna prova allt med varandra. Han går igång på att smiska, strypa, kontrollera, binda, fista etc. Och jag får fontänorgasm efter fontänorgasm. Jag visste inte att det här fanns i mig. Och nu kraschar det på grund av andra omständigheter i våra liv. Hur fan går jag vidare?? Hur ska jag ens finna något liknande. Jag är livrädd och tror att det aldrig mer kommer att hända. Sådan attraktion mellan oss och samma/motstående sexuella preferenser...
    Är det vanligt? Det känns som att jag går under!!!!!!!

• Anonym (uppsala)

är det här rätt tråd om man letar efter nån som kan lära mig lite om detta spännande ämne?
    Tror det bestämt.

Jag bor i uppsala. Någon mer ;)   

• Anonym (Anne)

Hur är man en "aktiv" UG för att få ett magiskt sexliv? Som det sas lite tidigare i tråden nånstans, man är två för att få UG/DOM sex/förhållande att frodas och leva vidare. Men som undergiven och som allmänt blyg flicka hur ska man göra!? Hjälp!

• Milola
    Anonym (Anne) skrev 2013-06-18 16:43:36 följande:
    Hur är man en "aktiv" UG för att få ett magiskt sexliv? Som det sas lite tidigare i tråden nånstans, man är två för att få UG/DOM sex/förhållande att frodas och leva vidare. Men som undergiven och som allmänt blyg flicka hur ska man göra!? Hjälp!

Om du har en erfaren dominant man så styr han dig rätt, du behöver bara göra som han säger :).
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...