PrimitivMan skrev 2013-06-20 19:35:38 följande:
Är du säker på att de där känslorna av skam verkligen är något negativt?
Jag är inte alls säker på att det är något negativt men det känns underligt på ett sätt som jag inte kan förklara till 100%
Meduza skrev 2013-06-20 22:32:26 följande:
Jag förstår din känsla av skam. Blev utsatt för en grej jag tidigare förkastat som ens möjligt. Var i stunden först neutralt nyfiken och höll fan på att dö när enorma vågor av lust steg upp i mig. Funderade över det i flera dagar efteråt, rodnade av skam då jag tänkte på det, kände mig lätt modstulen också. Detta tyckte han mycket om och påminde mig med små hintar om hur kåt hans lilla slyna blivit då han...

Han har gjort saker med/mot mig som jag inte ens trodde att jag skulle göra i min vildaste fantasi. Vi har ju ett stopp ord och han brukar flera ggr fråga om jag kommer ihåg det bara för att han ska vara säker på att jag har det bra och att han inte gör mig illa på riktigt. Än så länge testar vi mina gränser och jag har inte behövt använda det.
Även här hintas det om via sms/samtal dom dagar vi inte ses om hur kåt hans lilla slyna var sist vi sågs och han gjorde .... med henne (dvs mig). Bara dom sms får mig att rodna och bli knäsvag på en och samma gång.