• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Trust me

Hur gör man för att ett ärr ska bildas? Nu tänker jag mig ett ganska ytligt sår som ska läka normalt men det ska bli lite mer ärrvävnad.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (Dominant men undergiven)

Ja vad ska man säga, är i vardagen en pushig, dominant och styrande person när det kommer till beslut och viljor. Lyssnar och är ödmjuk samtidigt men tja, är helt enkelt en bestämd person med en hög integritet.

Killarna jag varit tillsammans med hittills har alla sagt sig vara dominanta i sängen, men aldrig varit det på riktigt. Jag tänder som fasen på att vara undergiven MEN jag ger inte min undergivenhet frivilligt - killen måste verkligen "ta" den, tvinga mig till den och vara intelligent nog till att kunna läsa mig och då genskjuta mig (alltså överlista mig). Jag vill kämpa för kontrollen men inte vinna kontrollen skulle man kunna säga.

I vardagen får jag seriöst problem med personen om han inte är lyhörd, verbal, ödmjuk, känslosam, respektfull och tillags - man behandlar inte mig hur som helst om man säger så.

Men är inte killen dominant i sängen? Så blir det ett problem även där tillslut, attraktionen försvinner liksom och allting känns så meningslöst och grått.

Träffade på en yngre man, 3 år yngre än mig (jag är 25). Träffades på en fest, vet vem han är sedan tidigare och vi har snackat en del, samma mörka kassa humor som mig och verkar även vara en tänkare och person som analyserar mycket. Precis som mig.

Vi hamnade i säng den kvällen, och tänkte väl att det skulle bli som vilket mjäkigt one night stand som helst... Han verkade ju väldigt ödmjuk och "mesig" liksom, the good guy ni vet.

Fan vad fel jag hade.. Han gjorde exakt det han ville med mig, läste av mig så vansinnigt väl att jag nästan blev rädd! Jag blev rädd för att jag upplevde något jag önskat men aldrig känt förut, total förlust över kontrollen. Det gjorde mig så vansinnigt tänd att jag knappt kunde hantera mig själv. Helt klart det bästa sex jag någonsin har haft.

Nu efteråt när vi skriver med varandra (han bor ej i Sverige) så vet han exakt.. Jag kämpar för att få kontroll och kan tycka att jag kan vara påväg att få den, men han tar den hela tiden, när han själv vill - han låter mig bara "hållas" lite, leker med mig..

Vi sex chattar. Jag blir helt knäsvag, frustrerad av kåthet och vet knappt vad jag ska ta vägen!

Han kommer och stannar en vecka i nästa vecka och jag är så sjukt upprymd! Jag hoppas han inte blir en besvikelse så som alla andra har varit förut. Jag vill verkligen uppleva den här typen av sex, utforska den, verkligen få njuta på riktigt och känna mig totalt maktlös.

Är han den jag tror han är i sängen så ja, då önskar jag givetvis att han är något att ha relationsmässig också. Haha men just nu skiter jag i den biten, fan jag vill vara någons riktiga slampa, hora och sexleksak för en gångs skull

• Mandi74
    Trust me skrev 2013-08-21 17:08:01 följande:
    Hur gör man för att ett ärr ska bildas? Nu tänker jag mig ett ganska ytligt sår som ska läka normalt men det ska bli lite mer ärrvävnad.
    När du piskar eller bara rent allmänt? Kniv funkar alltid.  

• Trust me
    Mandi74 skrev 2013-08-21 20:18:19 följande:
    När du piskar eller bara rent allmänt? Kniv funkar alltid.  

Jag tänker mig att om man skär lite så är det trevligt om man kan se efteråt att man gjorde det. Att hålla på och irritera gör ju att det inte läker vilket kan verka konstigt för omgivningen. (inte bra i detta fall) 
  • Anonym (Docklas)

Kan inte jag få ta dig i rumpan?

Trust me skrev 2013-08-21 20:21:09 följande:
    Jag tänker mig att om man skär lite så är det trevligt om man kan se efteråt att man gjorde det. Att hålla på och irritera gör ju att det inte läker vilket kan verka konstigt för omgivningen. (inte bra i detta fall) 

• Mandi74
    Trust me skrev 2013-08-21 20:21:09 följande:
    Du får inte skära för ytligt, för då läker det bara och sen är det borta. 

• Trust me
    Mandi74 skrev 2013-08-21 20:45:28 följande:
    Du får inte skära för ytligt, för då läker det bara och sen är det borta. 

Just det där är ju en avvägning som är lite knepig. Det jag funderade på var om man kan färga såret lite. Typ lite blyerts eller liknande.
  • Mandi74
    Trust me skrev 2013-08-21 20:53:48 följande:
    Just det där är ju en avvägning som är lite knepig. Det jag funderade på var om man kan färga såret lite. Typ lite blyerts eller liknande.
    Hur menar du då? 

• Trust me
    Mandi74 skrev 2013-08-21 20:57:04 följande:
    Hur menar du då? 

Att skära djupt och störa läkningen är ett sätt men kan dra lite uppmärksamhet till det. Jag funderade på om det går att färga såret. Blir ju lite som att tatuera
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...