• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Bedhead
    Tom Araya skrev 2013-07-11 00:10:15 följande:
    Om jag får säga det själv är jag både snäll, verbal och bra på att lyssna...utanför sängen. Flört

De bästa dominanta finns på nätet..
    It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • Tom Araya
    Bedhead skrev 2013-07-11 10:47:32 följande:

De flesta finns på nätet i dagens läge.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Tom Araya
    Bedhead skrev 2013-07-11 10:47:32 följande:

Tom Araya skrev 2013-07-11 20:20:39 följande:
    De flesta finns på nätet i dagens läge.
    Själv finns jag och är likadan irl.

Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • telgebo
    Marionettdocka skrev 2013-07-09 17:42:56 följande:
    Jag tycker att det är svårt att hitta killar som är dominanta sexuellt men som utanför sängen är lyhörda, vänliga, verbala, intelligenta och son aldrig skulle vilja skada någon utanför sängen varken fysiskt rller psykiskt.

Min erfarenhet är tyvärr att killar som gillar att vara hårdhänta sexuellt tyvärr lämnar en hel del i övrigt att önska när det gäller resten av relationen. De är gåpåiga, dåliga på att lyssna, spydiga, ickeverbala eller lättirriterade.

Jag håller med dig, inte är de bra på att ta kontakt heller för att upprätthålla kontakt utan det förväntar sig att man ska ta kontakt själv eftersom de ser sig själva som en gud till tjejerna.
  • amiee7
    telgebo skrev 2013-07-12 13:40:20 följande:

Jag håller med dig, inte är de bra på att ta kontakt heller för att upprätthålla kontakt utan det förväntar sig att man ska ta kontakt själv eftersom de ser sig själva som en gud till tjejerna.
    Så ser jag dem också.
  • Anonym (nybörjaren)
    Jag tycker att det är svårt att hitta killar som är dominanta sexuellt men som utanför sängen är lyhörda, vänliga, verbala, intelligenta och son aldrig skulle vilja skada någon utanför sängen varken fysiskt rller psykiskt.

Min erfarenhet är tyvärr att killar som gillar att vara hårdhänta sexuellt tyvärr lämnar en hel del i övrigt att önska när det gäller resten av relationen. De är gåpåiga, dåliga på att lyssna, spydiga, ickeverbala eller lättirriterade.
    Min dejt som har blivit min pojkvän blir bara mer och mer dominant i sängen (men kollar fortfarande av att jag är ok).

Utanför sexet så är han världens snällaste. Han är vänlig, väldigt lyhörd, smart och kan (och gör) prata om allt mellan himmel och jord.

Han säger själv att för att han ska kunna behandla mig som en slampa gällande sex så väljer han att behandla mig som en princessa gällande allt annat. Och han lever verkligen upp till det Skrattande
  • Flickanx2

Mmm håller med. Men det finns, det är jag säker på :) 
    128
  • Glad78

Håller alls inte med. De män (och inte "killar" / pojkar) jag varit med som varit dominanta på riktigt har varit kärleksfulla och omtänksammare än de som varit vanilj. Däremot så har jag råkat ut för en del som kallat sig dominanta och som egentligen bara vill ha någon att knulla och säger sig vara dominanta för tror att ug kvinnor är enklare som varit på det där sättet.

• Glad78

Spännande tråd för den delen. Har bara läst lite flyktigt än så länge. Synd att den inte är aktiv. 

Den gör mig glad (och lite annat med) :) 

• Anonym (nybörjaren)
    Glad78 skrev 2013-08-20 20:21:07 följande:
    Spännande tråd för den delen. Har bara läst lite flyktigt än så länge. Synd att den inte är aktiv. 

Den gör mig glad (och lite annat med) :) 
    Du har helt rätt i att det har varit lite väl låg aktivitet här i tråden det senaste, vilket känns lite trist.
    Jag brukar precis som dig vara inne och läsa lite flyktigt och bli både glad och *** Tungan ute
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...