• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • PrimitivMan
    Anonym (nybörjaren) skrev 2013-06-20 11:30:55 följande:
    Jag har alltid gillat lite hårdare sex men nu har jag för första gången mött en man som är dominant och vill ha mig undergiven. Vi har pratat en hel del och sexet är fantastiskt men jag skäms ändå lite över att jag blir galet upphettsad av att han tar det han vill ha och om jag inte lyder så straffar han mig.

I min vardag så är jag både tuff och dominant så denna sidan av mig känns helt främmande men oh så kittlande. Hur ska jag komma över mina känslor av skam?
    Är du säker på att de där känslorna av skam verkligen är något negativt?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (nyfiken ug)
    Anonym (Anne) skrev 2013-06-18 17:12:15 följande:
    "Mental koppling" tror eventult det är nåt sånt vi saknar. Eller att vi måste prata mer om vad vi egentligen vill och tycker om.. men jag är så blyg och tycker det är så svårt
    Har också varit väldigt blyg o.ch inte riktigt vågat säga vad jag vill ha men min nuvarande tar fram det
  • Meduza

Jag förstår din känsla av skam. Blev utsatt för en grej jag tidigare förkastat som ens möjligt. Var i stunden först neutralt nyfiken och höll fan på att dö när enorma vågor av lust steg upp i mig. Funderade över det i flera dagar efteråt, rodnade av skam då jag tänkte på det, kände mig lätt modstulen också. Detta tyckte han mycket om och påminde mig med små hintar om hur kåt hans lilla slyna blivit då han... Skäms

• Corn

jag har alltid känt mig konstig som velat att killen bestämde över mig och var hårdhänt osv. jag är fortfarande ung men jag typ accepterar det nu för det känns inte lika onormalt för jag läser om många som har samma "läggning" om det nu heter det. men jag har problem med att veta mina gränser, det går ofta för långt.

• Meduza
    PrimitivMan skrev 2013-06-20 19:35:38 följande:
    Är du säker på att de där känslorna av skam verkligen är något negativt?

Vad tänker du att de står för? Är det skam?

Annars så har jag i efterhand tänkt att känslan fyller den funktionen att det hjälper till att utveckla det vi har. Så sett fyller de en positiv funktion. Ungefär så du menar?
  • PrimitivMan
    Meduza skrev 2013-06-20 22:36:48 följande:

Vad tänker du att de står för? Är det skam?

Annars så har jag i efterhand tänkt att känslan fyller den funktionen att det hjälper till att utveckla det vi har. Så sett fyller de en positiv funktion. Ungefär så du menar?
    Jag menar att många tänder på skamkänslan i sig. Att känna skam för det man njuter av. Blir ju dubbelnytta.
  • Anonym (Salope)
    PrimitivMan skrev 2013-06-20 22:39:14 följande:
    Jag menar att många tänder på skamkänslan i sig. Att känna skam för det man njuter av. Blir ju dubbelnytta.
    Precis.
  • Meduza
    PrimitivMan skrev 2013-06-20 22:39:14 följande:

Ja! Så är det. Och jag både uppfattas av andra och ser på mig själv som pryd, fin och ordentlig....En rejäl kontrast. Dom skulle bara veta. Därför så viktigt att förmedla hur man känner och tänker, så att man kan utveckla det framöver.
  • PrimitivMan
    Meduza skrev 2013-06-20 22:53:30 följande:

Ja! Så är det. Och jag både uppfattas av andra och ser på mig själv som pryd, fin och ordentlig....En rejäl kontrast. Dom skulle bara veta. Därför så viktigt att förmedla hur man känner och tänker, så att man kan utveckla det framöver.
    Kontraster är alltid trevliga. Fast du är inte så pryd, fin och ordentlig eller hur? Det är ju en extra dimension att påminna någon om, speciellt om hon själv tycker att hon är en fin flicka .
  • Meduza
    PrimitivMan skrev 2013-06-20 23:07:44 följande:
    Kontraster är alltid trevliga. Fast du är inte så pryd, fin och ordentlig eller hur? Det är ju en extra dimension att påminna någon om, speciellt om hon själv tycker att hon är en fin flicka .

"I de finaste klänningarna..."
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...