• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (Baby)

Jag har ett förhållande med en sex år äldre man. Jag är 32 år. Vi har ett förhållande där jag är hans "liten" och han är min "fostrare". Det bygger mycket på kontrollförlust för min del, att jag blir behandlad som ett barn. Han bestämmer. Bra saker men ibland också hemska saker. Som att jag behöver straff. Jag får smisk i stjärten, jag kan få gå med blöjor på mig, bulliga stora vita straffblöjor som får mig att känna mig som en baby. Han bestämmer vilka kläder jag kan bära och vilken mat jag ska få. Det handlar om skam och förödmjukelse. Jag älskar det! Han tar hand om mig på alla sätt.

• Anonym (annorlunda)

ni tjejer har sådan tur som har så lätt att finna dominanta partners :)
    eller så kanske det är jag som har otur som gillar dominanta tjejer..

• Anonym (Baby)
    Anonym (annorlunda) skrev 2014-04-19 00:00:06 följande:

Jag tror att det finns fler män som bejakar do/uk överhuvudtaget. Då blir det kvinnounderskott åt båda håll.
  • Anonym (omd)
    Anonym (annorlunda) skrev 2014-04-19 00:00:06 följande:

Det är inte lätt alls att hitta bra dominanter som man synkar med. Så nej "vi tjejer" har det inte lätt.
  • Anonym (annorlunda)
    Anonym (omd) skrev 2014-04-20 09:58:49 följande:

Det är inte lätt alls att hitta bra dominanter som man synkar med. Så nej "vi tjejer" har det inte lätt.
    nu är du onödigt brysk

jo, ni har lättare att finna dominanta partners (vilket är tur för er, då många tjejer verkar vara undergivna) . vilket va d jag också sa (läs mitt inlägg igen om du inte tror mig Tungan ute). 

sen tror jag inte heller alla synkar så bra. men bättre än en UG kille och en UG tjej. hur skulle du  känna om du träffa en UG kille? :)
  • Anonym (omd)
    Anonym (annorlunda) skrev 2014-04-20 10:19:47 följande:
    nu är du onödigt brysk

jo, ni har lättare att finna dominanta partners (vilket är tur för er, då många tjejer verkar vara undergivna) . vilket va d jag också sa (läs mitt inlägg igen om du inte tror mig ). 

sen tror jag inte heller alla synkar så bra. men bättre än en UG kille och en UG tjej. hur skulle du  känna om du träffa en UG kille? :)

Det vimlar av ug killar på DS som låtsas vara dominanta och i vardagen så drar sig ug killartill mig för jag har makt och dominans.

Bara släpp det patetiska snacket om att andra har det lättare. I praktiken är det svårt för alla att få kvalitet. Tjejer gnäller inte över att de inte får oxfilé medan ryggbiffarna står som spön i backen. De vill slippa ruttet och det är tyvärr inte lätt. Bara för att män låtsas att de är dominanta är det inte ok ligg. Du vet det är inte bara någon enstaka som träffat på män som säger sig vara dominanta men egentligen har noll koll och är farliga. Farliga för att de är empatistörda, våldsamma, inte respekterar överenskomna gränser osv.
  • Anonym (annorlunda)
    Anonym (omd) skrev 2014-04-20 10:33:16 följande:

Det vimlar av ug killar på DS som låtsas vara dominanta och i vardagen så drar sig ug killartill mig för jag har makt och dominans.

Bara släpp det patetiska snacket om att andra har det lättare. I praktiken är det svårt för alla att få kvalitet. Tjejer gnäller inte över att de inte får oxfilé medan ryggbiffarna står som spön i backen. De vill slippa ruttet och det är tyvärr inte lätt. Bara för att män låtsas att de är dominanta är det inte ok ligg. Du vet det är inte bara någon enstaka som träffat på män som säger sig vara dominanta men egentligen har noll koll och är farliga. Farliga för att de är empatistörda, våldsamma, inte respekterar överenskomna gränser osv.
    fast det är inte patetiskt snack, det är sannignen.

fler killar är dominanta
    fler tjejer är undergivna

detta är inge patetiskt snack, utan sanningen. i mitt, relativt unga, liv har jag pratat en hel del sex med tjejer och nästan alltid vill dom bli tagna hårt och vara undergivna. jag tror att tjejer också förväntas vara undergivna och därför är det.

nä, tjejer har lättare att finna en dominant kille. sen finns det såklart olika nivåer i himlen, det tror jag verkligen.
    medan killar kommer ha det svårare att finna en dominant tjej.

• Anonym (annorlunda)

och jag vill bara lägga till: UG killar drar sig till dig för att du har makt och dominans. hur många tjejer tycker du har makt och dominans i övrigt?

om UG drar sig till makt och dominans, vilken grupp människor är det som generellt sätt har lättare att utstråla makt och dominans? jo mannen.
    därför har tjejer enklare att vara UG och finna en dominant kille eftersom att det helt enkelt finns flera killar som når den positionen.

män försöker och vill i större utsträckning vara dominanta än kvinnan.

enkelt: de dominanta killarna är större till antal än dominanta tjejer. därför är det lättare för tjejer att finna dominanta killar :)

• Smecker

Vad hjälper det mig att jag drar till mig hundra undergivna kvinnor när nittionio av dem inte passar mig alls av diverse anledningar? Då har jag inte hundra att välja på, utan endast en. Samma gäller undergivna kvinnor, vad hjälper det att de drar till sig tusen dominanta män, när åttahundra av dem är fake, och etthundranittionio av dem är oattraktiva och/eller dominanta på fel sätt? Då har de inte tusen att välja på, utan endast en.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...