Anonym (omd) skrev 2014-04-20 10:33:16 följande:
Det vimlar av ug killar på DS som låtsas vara dominanta och i vardagen så drar sig ug killartill mig för jag har makt och dominans.
Bara släpp det patetiska snacket om att andra har det lättare. I praktiken är det svårt för alla att få kvalitet. Tjejer gnäller inte över att de inte får oxfilé medan ryggbiffarna står som spön i backen. De vill slippa ruttet och det är tyvärr inte lätt. Bara för att män låtsas att de är dominanta är det inte ok ligg. Du vet det är inte bara någon enstaka som träffat på män som säger sig vara dominanta men egentligen har noll koll och är farliga. Farliga för att de är empatistörda, våldsamma, inte respekterar överenskomna gränser osv.
fast det är inte patetiskt snack, det är sannignen.
fler killar är dominanta
fler tjejer är undergivna
detta är inge patetiskt snack, utan sanningen. i mitt, relativt unga, liv har jag pratat en hel del sex med tjejer och nästan alltid vill dom bli tagna hårt och vara undergivna. jag tror att tjejer också förväntas vara undergivna och därför är det.
nä, tjejer har lättare att finna en dominant kille. sen finns det såklart olika nivåer i himlen, det tror jag verkligen.
medan killar kommer ha det svårare att finna en dominant tjej.