Smecker skrev 2014-04-20 12:26:01 följande:
Vad hjälper det mig att jag drar till mig hundra undergivna kvinnor när nittionio av dem inte passar mig alls av diverse anledningar? Då har jag inte hundra att välja på, utan endast en. Samma gäller undergivna kvinnor, vad hjälper det att de drar till sig tusen dominanta män, när åttahundra av dem är fake, och etthundranittionio av dem är oattraktiva och/eller dominanta på fel sätt? Då har de inte tusen att välja på, utan endast en.
1.
dina siffror är helt tagna i luften och jag tror inte att man inte känner sexuell tillfredsställelse med 99% av sina undergivna kvinnor.
dina siffror ang undergivna kvinnor är också jätte-extrema.
saker och ting är inte så svart och vitt som du vill få dom till. om man gillar att bli dominerad så kan vi säga att man kanske gillar 7 olika saker vid samband med dominans. vi kallar dessa saker A, B, C, D, E, F, G H.
vissa killar kommer bara kunna ge dig A och B. andra ingenting av dessa, och vissa kanske ger dig A,B,C,D,E,F, här går också din gräns för vem som passar dig.
du når orgasm och blir lite tillfredsställd av någon som bara ger dig A, B och C. alla dessa 7 saker bygger på dominans av något slag.. med andra ord är det inte så svart och vitt som du vill få det till. alla kan ju olika saker.
2.
vänd på det då. en kille som gillar dominanta tjejer. som tänder på A,B C, D, E, F, G, H. alla dessa saker bygger på dominans. ingen tjej kan ge det eftersom att dom gärna istället är undergivna.
jag har till och med en tråd från FL som stöd: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m71978390.html
ser du att ungefär 75% av männen är dominanta, och 92/9 av kvinnorna är undergivna, dvs ca 90%.
självklart är det då lättare för en undergiven tjej att hitta en dominant kille. EFTERSOM ATT DE ÄR SÅ MÅNGA FLER DOMINANTA KILLAR.
på samma sätt är det lättare för en dominant man att hitta en undergiven kvinna. eftersom att det är så många fler dominanta tjejer.
hur kan detta vara krångligt? :)