• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anonym

MIn kropp såg ut så där innan barnen och jag hade alltid trott att jag var skitful! Så det kan väl vara bra att få reda på att man faktiskt är fin och att andra tycker man har snygg kropp! You go girl!

• Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym skrev 2011-05-22 17:59:53 följande:
    MIn kropp såg ut så där innan barnen och jag hade alltid trott att jag var skitful! Så det kan väl vara bra att få reda på att man faktiskt är fin och att andra tycker man har snygg kropp! You go girl!
    Go you!:)
  • Kimona

Hade gärna haft din kropp!
    Du är inte mullig, däremot kurvig och ser väldigt frisk ut i kroppen :)

• Anonym (Mulligtjej?)
    Kimona skrev 2011-05-22 22:48:08 följande:
    Hade gärna haft din kropp!
    Du är inte mullig, däremot kurvig och ser väldigt frisk ut i kroppen :)
    Aww Tack Kimofdarc :)
  • Anonym

Lite konstig vinkel på det fotot så det är svårt att avgöra. Jag går dessutom mycket på armarna när jag bedömmer om nån är mullig eller ej. Tjock är du definitivt inte, skulle inte säga att du är särskillt mullig heller men tycker som sagt att det är svårt att avgöra på det fotot

• Runner800

Du är inte det minsta mullig enligt min mening.

Tack för ordet.

• Mariohn

Din kropp ser ut ganska exakt som min och mitt bmi är 23. Jag har stl 26/32 i jeans och s/m i topar och tröjor. Helt normal skulle jag vilja påstå. 

• Anonym (176cm)
    Mariohn skrev 2011-05-23 13:19:56 följande:
    Din kropp ser ut ganska exakt som min och mitt bmi är 23. Jag har stl 26/32 i jeans och s/m i topar och tröjor. Helt normal skulle jag vilja påstå. 
    Kanske OT, men min BMI är 18 och jag har 28/32 i jeans. Är du mycket kortare än mig då, eller är det jag som är grymt fet över röven i förhållande till min smala kropp?
Svar på tråden Är jag mullig?