• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Pethom

Vilken godbit!
    Jag vet inte hur gammal du är, men du får sätta dig på min pinne om du har åldern inne.
    Du kan ju alltid ladda upp bilden på kroppsbild.wordpress.com/ så får du säkert lite
    mer bekräftelse på hur mumsig du verkar vara.

• Anonym (Mulligtjej?)

Oj tack för alla svar:) Jag är inte direkt nöjd med min kropp som den är just nu.
    Vill gärna bli lite tightare & tränar :) 

• Luloo

tycker du har jätte vacker kropp, men mullig? nääää du är NORMAL med vackra kurvor

★min lilla stjärna★16/6-08★
  • Anonym (Mulligtjej?)

Vad är skillnaden på att vara kurvig & mullig då?:)

• Lena
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2011-05-20 21:44:13 följande:
    Vad är skillnaden på att vara kurvig & mullig då?:)
    med kurvor så går man bara ut på de rätta ställena som höfter och byst, är man mullig är det lite extra fett överallt
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Lena skrev 2011-05-20 21:48:14 följande:
    med kurvor så går man bara ut på de rätta ställena som höfter och byst, är man mullig är det lite extra fett överallt
    Tack för svar kära du:)
  • Anonym

Jättefin! Men lite nyfiken på att se hur du ser ut rakt framifrån dock. :)
    Vad har du för mått? Riktig timglasfigur *visslar* haha :)

• Anonym (Patetiskt)

Inget illa ment,...men tror att du är en tjej som väl e medveten om din kropps utseende
    och bara vill få bekräftat att du e snyggare eller lika snygg som du sj tycker...

Ganska egoistiskt då det finns tjejer därute som e mulliga som lider av sitt utseende,,
    (jag är 1.59 och väger 55kg så ej nån av dom)

Du är bara en tjej som vill få bekräftelse som bättrar på ditt ego lite....tragiskt....löjligt,,,
    patetiskt och omoget,,,sådana tjejer som du gör dig automatiskt ful...

Det inre hos VARJE människa e det som gör det yttre fint och vackert,,,

Finns snygga vackra tjejer som beter sig vidrigt,,,
    finns mulliga, överviktiga, folk som anser sig inte vara fina som har ett vackert inre,
    dom gör sig automatiskt snygga,,,

Tänk på det

• Anonym

Vad är det för fel med att vilja ha lite bekräftelse då? Det tror jag alla behöver ibland, även om det kanske bara är från anonyma främlingar på nätet. Dålig dag eller (Patetiskt)? :P Fick din tråd sämre kommentarer kanske? ;)
    Din bittra attityd gör dick inte vacker, tänk på det..

Svar på tråden Är jag mullig?