• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Mariohn
    Anonym (176cm) skrev 2011-05-23 20:42:50 följande:
    Kanske OT, men min BMI är 18 och jag har 28/32 i jeans. Är du mycket kortare än mig då, eller är det jag som är grymt fet över röven i förhållande till min smala kropp?
    Haha jag vet inte? Jag är 156 cm så jag är ganska kort
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Mariohn skrev 2011-05-23 13:19:56 följande:
    Din kropp ser ut ganska exakt som min och mitt bmi är 23. Jag har stl 26/32 i jeans och s/m i topar och tröjor. Helt normal skulle jag vilja påstå. 
    Ok:) Ja mitt bmi är också på 23. S/M i storlek. Dock brukar jag få gå upp till medium på toppar, då mina bröst kan ta lite plats :P 
    Tack:)

Hade dock ett Bmi på 19-20 innan.

• Anonym (Mulligtjej?)
    Runner800 skrev 2011-05-23 13:18:13 följande:
    Du är inte det minsta mullig enligt min mening.

Tack för ordet.
    Tack Runner:)
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym (176cm) skrev 2011-05-23 20:42:50 följande:
    Kanske OT, men min BMI är 18 och jag har 28/32 i jeans. Är du mycket kortare än mig då, eller är det jag som är grymt fet över röven i förhållande till min smala kropp?
    Kan nog bero på att du är lång:)
    Tror knappast du är grymt fet över rumpan;)
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Moi Mokulat skrev 2011-05-24 13:25:08 följande:
    du är normal!!!!
    Ok, tack:)
  • cariny

Normal. På gränsen till lite pyttemullig, men normal och hur fin som helst. Behöver inte alls gå ner. Snyggt med kurvor.

• Anonym (E)

Inte tjock men ganska mullig.

Svar på tråden Är jag mullig?