• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • feliis

Dumheter. Du är slank, du har bara inte så definierade muskler så du ser mjuk ut men du har inte ett enda jävla så kallat "extrakilo", du hade lätt kunnat lägga på dig några kilon också utan att falla i kategorin 'mullig'.

Inte för att det är något negativt att vara mullig, kurvig eller vad man nu vill använda för ord. Men folk som utan att ha blivit direkt ombedda att beskriva en annan persons vikt använder det nog mer för att göra dem osäkra och sätta griller i huvudet på dem, eller för att själva må bättre. Skit i allt sånt, är du frisk och mår bra finns det ingen anledning att gå omkring och oroa dig för vikt. Låt Hollywood sköta den biten.

• theajunimamma03

Nej inte någon stans, ser sund ut!!

• John D

Jag brukar i vanliga fall tycka att allt tjafs om att modeller ger oss konstiga ideal och sånt är överdrivet och tröttsamt att lyssna på, men nu börjar jag faktiskt bli allvarligt oroad.

Hur i helvete kan folk tycka att du är mullig? Någon sa till och med pluffsig? Det verkar nästan som om folks definitioner verkligen är så totalt uppfuckade som vissa påstår.

Du har en fullkomligt normal kropp, hur snygg som helst. Alla som säger något annat borde ta sig en rejäl reality-check.

• Insatt
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2011-05-20 21:24:52 följande:
    Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.
    Nej, du är inte mullig och de som säger att du är det gör det bara för att de ser chansen att få trycka ner någon. Du är normal kvinna.
  • Anonym (Nej!)

Du är ABSOLUT INTE mullig! Jättefin kropp! Var nöjd med den!

• AnnaCeciliaIngrid

Jag skulle säga att du är mullig, men jag har aldrig uppfattat mullig som ett dåligt ord. Ser mig själv som mullig och för mig innebär det att man har lite att ta i och fina former. Har jag uppfattat ordet fel?

Tycker hur som helst att du har väldigt fin kropp TS! :)

• Lbem

Å du menar att du fött barn??

Se på dig själv istället, du har ju kropp att visa dig i bikini UTAN att skämmas!
    Herregud om en annan hade gjort det hade man sett ut som en kassler Skrattande 

• Lbem
    Anonym skrev 2011-05-30 17:37:40 följande:
    Jo lite pluffsig är du tycker JAG. 
    Haha pluffsig. 
    Nu är det din tur att lägga ut bild på dig själv så vi får se om du också
    är "mullig" 
Svar på tråden Är jag mullig?