• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • GrönaDruvan

Jag menar alltså inte att du är mullig, utan perfekt smal med former!!! Önska jag också hade det...

• Anonym (TLC)

Om du tar en bild från längre håll och rakt framifrån ser man lättare hur din kropp ser ut. Nu står du lite lutad framåt, du tar bilden lite uppifrån och ner på nära håll...då ser man smalare ut.

80-talet ringde och ville ha tillbaka sitt solariumSkrattande

• Glädje58

Hej ts Glad

Som du märker, så får du väldigt olika svar på din fråga. Smaken är som baken. Det låter bra att du tränar och sköter om din  kropp, det är en fin investering i dig själv.

Det som är viktigast för dig är att du känner dig nöjd med din egen kropp, vilket tyvärr känns rätt så hopplöst bland dagens kvinnor. 

Nu har du en lite dum vinkel på kameran på din bild, men jag tycker att du ser fin ut på bilden Solig  Jag tycker inte att du ser mullig ut.

• Anonym

Du är absolut INTE mullig, du är superfin och smal och alldeles lagaom perfekt. Hade jag din kropp så skulle jag banne mig gå i bikini dagligen ;) JAG är mullig, men ser absolut inte ut som du. Du är verkligen skitfin. Kom ihåg det och om någon säger något annat så kanske dom projicerar sin egna kropp på dig eller är fruktansvärt avundsjuka.

• Anonym (Mulligtjej?)
    SupersurasunkSara skrev 2012-03-02 08:22:23 följande:
    Haha, jag googlar efter ideal att sätta upp på kylen, har fått veta att jag ska ha 'drömkroppar' på kylen ist för skräckexempel, man är olika 'typer' där tydligen haha. Så jag googlade.
    Å fick fram den här bilden som jag ska ha på kylen som mitt idela

Så mullig? Njaaaa i ordets, för mig, ursprungliga betydelse, mjuk och skön men inte tjock på något sätt.

Ordet har dock förstörts av de som är tjocka/feta men föredrar att beskriva sig själva som mulliga...
    När jag fanns på en dejtingsida skrev jag överviktig först. Men efter några kommentarer skrev jag mullig. Fick sura mail av killar som letade mulliga tjejer, jag var för smal! Tro mig SMAL är jag ICKE!
    Jag beskriver mig som tjock om någon frågar För det ÄR jag.
    Men som sagt, ord betyder olika för alla och ordet mullig har blivit synonymt med tjock/fet och är idealet anorektiskt smal så är du mulluig. Är idealet en normal kropp så har du en normal kropp.
    Aw Så söt du är!  Och du är hur fin som helst!
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym (TLC) skrev 2012-03-02 08:32:39 följande:
    Om du tar en bild från längre håll och rakt framifrån ser man lättare hur din kropp ser ut. Nu står du lite lutad framåt, du tar bilden lite uppifrån och ner på nära håll...då ser man smalare ut.

80-talet ringde och ville ha tillbaka sitt solariumSkrattande
    Haha ja  jag var på ett solarie när jag tog bilden. Haha. Ja, jag vet att vinkeln inte är den bästa :)

• Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym skrev 2012-03-02 09:40:42 följande:
    Du är absolut INTE mullig, du är superfin och smal och alldeles lagaom perfekt. Hade jag din kropp så skulle jag banne mig gå i bikini dagligen ;) JAG är mullig, men ser absolut inte ut som du. Du är verkligen skitfin. Kom ihåg det och om någon säger något annat så kanske dom projicerar sin egna kropp på dig eller är fruktansvärt avundsjuka.
    <3
  • Anonym (J)

Äh, du är het! Jag är pinnsmal och skulle lätt byta med dig.

Svar på tråden Är jag mullig?