• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anonym (17 år)

Jag tycker så här:

Om du hade varit i min ålder och inte haft barn hade jag tyckt att du var mullig. Med tanke på att du har barn så tycker jag att du har en snygg kropp. Visst har man väl sett bättre "post-partum"-kroppar(det finns väl alltid någon med snyggare kropp än en själv, antar jag), men man behöver inte se ut som "idealet" för att vara snygg!

• L1nda
    Anonym (TLC) skrev 2012-03-02 08:32:39 följande:
    Om du tar en bild från längre håll och rakt framifrån ser man lättare hur din kropp ser ut. Nu står du lite lutad framåt, du tar bilden lite uppifrån och ner på nära håll...då ser man smalare ut.

80-talet ringde och ville ha tillbaka sitt solariumSkrattande
    Haha ville ha tillbaka solarium.. 

Nej, du är jätte fin!! 
  • Anonym (Här är mullig.)

Innan barnafödandet så var det en skaplig kropp, nu är det dags att ta itu med den här :)

Här är mullig, inte du TS, du har jättefin kropp! 

• Anonym (Mulligtjej?)
    sweety88 skrev 2012-10-15 20:38:13 följande:
    SUPER fin och smal. Får jag fråga vikt/längd
    ca162,5 , vikt- hela 64 kg  :S 

Min normal vikt är på 52, där jag legat innan.

• Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym (Här är mullig.) skrev 2012-10-15 20:41:29 följande:

Innan barnafödandet så var det en skaplig kropp, nu är det dags att ta itu med den här :)

Här är mullig, inte du TS, du har jättefin kropp! 

Aw Tack!  Vilka boobs!! Snygga!  
  • Anonym (Här är mullig.)
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-15 23:16:30 följande:
    Aw Tack!  Vilka boobs!! Snygga!  

Tack själv, det är det enda som sitter där dom ska, :P
  • Anonym (Smalare tack.)

Svårt att avgöra i den vinkeln, taget uppifrån, särade ben, bakåt putat rumpa. En 90 kg persone på 165 cm kan se ut så som du gör på bilden så kan varken säga mullig eller bra. Jag gillar smalare än så.

• Anonym (nyfiken)

Svårt att avgöra från den vinkeln, men magen och benen ser inte mulliga ut i alla fall.

Svar på tråden Är jag mullig?