• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Ninja05
    Anonym skrev 2012-10-19 11:49:21 följande:
    Snacka om att fiska efter uppmärksamhet.... 
    Ja? Det är fullt mänskligt att behöva bekräftelse och uppmärksamhet ibland. Det gör alla.
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Ninja05 skrev 2012-10-19 10:20:56 följande:
    Kanske pojkarna ska försöka hålla sig till ämnet?

Ni båda är jäääääättecola, beundransvärda, häftiga och säkerligen skitsnygga och lika smarta.

Men det hör liksom inte hit.
    Haha ;)
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Ninja05 skrev 2012-10-19 12:49:38 följande:
    Ja? Det är fullt mänskligt att behöva bekräftelse och uppmärksamhet ibland. Det gör alla.
    Absolut Ninja :)
  • Ninja05
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-19 12:58:50 följande:
    Absolut Ninja :)
    {#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-10-19 12:47:58 följande:

Fjant skaffa dig ett liv!!!
    Sånt där är elakt, synnerligen elakt, folk blir deprimerade för betydligt mindre, jag tycker du skall fundera på att be mig om ursäkt. Det kommer kännas bättre efteråt. Jag lovar. Du kommer känna dig som en bättre människa, ANONYM. Prova får du se.

Jag väntar !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym
    Ninja05 skrev 2012-10-19 10:20:56 följande:
    Kanske pojkarna ska försöka hålla sig till ämnet?

Ni båda är jäääääättecola, beundransvärda, häftiga och säkerligen skitsnygga och lika smarta.

Men det hör liksom inte hit.
    snuska.com is the shit för kåta tonåringar ;)
  • Anonym

Hur mycket väger du? Hur lång är du? Jag tror att du har ett ganska högt BMI, kanske övervikt. För mycket vikt för min smak. Men när jag ser din kropp tänker jag inte mullig.

• Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym skrev 2012-10-19 15:02:33 följande:
    Hur mycket väger du? Hur lång är du? Jag tror att du har ett ganska högt BMI, kanske övervikt. För mycket vikt för min smak. Men när jag ser din kropp tänker jag inte mullig.
    BMI på 24 har jag.

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-19 13:53:46 följande:
    Sånt där är elakt, synnerligen elakt, folk blir deprimerade för betydligt mindre, jag tycker du skall fundera på att be mig om ursäkt. Det kommer kännas bättre efteråt. Jag lovar. Du kommer känna dig som en bättre människa, ANONYM. Prova får du se.

Jag väntar !!! 
    time1.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-10-19 15:02:33 följande:
    Din kroppsuppfattning verkar inte riktigt frisk.
  • Tom Araya
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-19 15:49:50 följande:
    BMI på 24 har jag.

Helt lagom. Jag tycker inte en kvinnokropp är särskilt attraktiv med lägre, däremot kan högre vara okej.
  • Anonym
    Ninja05 skrev 2012-10-19 12:49:38 följande:
    Nja... inte på det viset! Finns inget egentligt svar på om en kropp är fin eller inte, så frågan är ganska onödig enligt mig. Huvudsaken är väl att man själv trivs. Sen vad andra tycker är ju hur olika som helst. Om 20 tycker att hon är mullig och 20 tycker att hon är smal.... vad är hon då? Frågan kommer att vara obesvarad.
  • Anonym

Varför gå ner för. perfekta former. Jättesexig ju

• Ninja05
    Anonym skrev 2012-10-21 12:51:51 följande:
    Nja... inte på det viset! Finns inget egentligt svar på om en kropp är fin eller inte, så frågan är ganska onödig enligt mig. Huvudsaken är väl att man själv trivs. Sen vad andra tycker är ju hur olika som helst. Om 20 tycker att hon är mullig och 20 tycker att hon är smal.... vad är hon då? Frågan kommer att vara obesvarad.
    För att hon vill veta vad andra tycker.

Och självklart fattar hon att alla tycker olika, varför skulle det spela någon roll, hon undrar ju ändå?

Svar på tråden Är jag mullig?