• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anton Chigurh
    Cat71 skrev 2012-10-16 10:22:15 följande:
    Inte för att wiktionary är en bibel men efter att ha läst de vitt skilda åsikterna här kring vad folka definierar som mullig var jag tvungen att se om jag var helt ut och cyklarde i min egen uppfattning om ordet och fann följande beskrivning:
    Mullig = Fyllig, knubbig, rundlagd, småfet, stabbig, tjock, lönnfet

Du uppfyller möjligen kriteriet för fyllig men inget av de övriga.

Vad man egentligen menar med ordet kanske beror på ålder, geografi eller annat men helt klart är det allt från 'hysat tajt med formerna på de rätta ställena' till 'ordentligt lönnfet på gränsen till kraftig fetma'. Oj oj, vad många kvinnor i vårt land som kan kallas mulliga inom dessa ramar. Typ 75-80 %?! :)  

Mullig och småfet är definitivt samma, va fan är det å hymla om !!!

Och ja, TS är mullig/småfet. Inget snack.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Man 34)

Du ser helläcker ut TS! Du ser smal och sund ut, om du blir smalare blir det inte fördelaktigt för ditt utseende. Men jag tror du vet att män tycker du är Het, men kanske du behöver höra det lite så här i höstmörkret.
    Beniga tjejer är för hårda att smeka och krama, du ser mjuk och fin ut, huden ser oxå mjuk ut.

• Anton Chigurh
    Anonym (Man 34) skrev 2012-10-16 10:37:09 följande:
    Du ser helläcker ut TS! Du ser smal och sund ut,

om du blir smalare blir det inte fördelaktigt för ditt utseende.

Men jag tror du vet att män tycker du är Het, men kanske du behöver höra det lite så här i höstmörkret.
    Beniga tjejer är för hårda att smeka och krama, du ser mjuk och fin ut, huden ser oxå mjuk ut.
    Sicket makalöst skitsnack, sund...ja, men TS ser för helvete inte smal ut, hur fan kan du påstå nåt sånt  !!!

Och jo, TS skulle definitivt bli snyggare i sin lekamen om hon gick ner 10 - 12 kilo.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Cailynn
    Anton Chigurh skrev 2012-10-16 10:41:21 följande:
    Sicket makalöst skitsnack, sund...ja, men TS ser för helvete inte smal ut, hur fan kan du påstå nåt sånt  !!!  Och jo, TS skulle definitivt bli snyggare i sin lekamen om hon gick ner 10 - 12 kilo.

Håller med.
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Cailynn skrev 2012-10-16 10:54:53 följande:

Håller med.
    Jag vill ju gå ner ca 15 kg =/
  • Anton Chigurh
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-16 11:07:31 följande:
    Låter som en god målsättning, TS, önskar dig all lycka till. Glad
  • Alltid Daph
    Jag förstår dig. Jag skulle också vilja det om jag var du. MEN jag tycker det är trist att du känner så, för du är faktiskt fin så där också.
  • Cat71
    Anton Chigurh skrev 2012-10-16 10:30:07 följande:
    Mullig och småfet är definitivt samma, va fan är det å hymla om !!!

Och ja, TS är mullig/småfet. Inget snack. 

Håller inte alls med om att TS är mullig/småfet (och det är samma sak enligt mig också)
    Inte alls!!! 
    Men hon är inte heller smal enligt mig. Snyggt kurvig är det närmaste jag kan komma en beskrivning.
    Och 3-4 kg upp eller ned skulle inte göra någon skillnad.
    Skulle hon gå ned 10 kg skulle hon nog bli 'smal' men enligt min smak INTE snyggare.

Du har uppenbarligen en annan smak men jag undrar hur din defintion av kurvig är när du tycker att TS är småfet?    

• Cat71

Vänta lite nu - du vill ned till 49 kg och du är 162,5 cm lång?
    Ja ja, en del tycker ju att benrangel är snygga.. 
  • Anonym (Mulligtjej?)

Annan bild. Men oj vad ljus och suddig den blev när jag ladda upp! 
Svar på tråden Är jag mullig?