Anonym (Patetiskt) skrev 2011-05-21 01:50:02 följande:
Inget illa ment,...men tror att du är en tjej som väl e medveten om din kropps utseende
och bara vill få bekräftat att du e snyggare eller lika snygg som du sj tycker...
Ganska egoistiskt då det finns tjejer därute som e mulliga som lider av sitt utseende,,
(jag är 1.59 och väger 55kg så ej nån av dom)
Du är bara en tjej som vill få bekräftelse som bättrar på ditt ego lite....tragiskt....löjligt,,,
patetiskt och omoget,,,sådana tjejer som du gör dig automatiskt ful...
Det inre hos VARJE människa e det som gör det yttre fint och vackert,,,
Finns snygga vackra tjejer som beter sig vidrigt,,,
finns mulliga, överviktiga, folk som anser sig inte vara fina som har ett vackert inre,
dom gör sig automatiskt snygga,,,
Tänk på det
Så är man snygg ska man banne mig stå i ett hörn och inte få bekräftelse eller komplimanger MED HÄNSYN till de som inte är lika snygga utan istället mår dåligt. Idiotiskt! Sen när blev det FEL att vilja ha bekräftelse? Varför är söka bekräftelse = en ytlig, ointelligent människa som inte bryr sig om sitt inre? Har du den åsikten säger det mer om dig och vad du är för sorts människa, än om TS.
Själv är jag väldigt snygg. Jag tycker om när folk bekräftar min egen syn på mig själv. Jag har ett stort ego. Men hör och häpna! Jag är dessutom en självständig, mogen individ som är trygg i mig själv. Helt galet va?
Dessutom borde du läsa trådstarten lite bättre. Hon frågar om HON SER MULLIG UT. Alltså inte vad vi tycker om hennes underbara personlighet, för den är ganska svår att tolka genom skärmen. Men att döma av TS självkänsla (hon lägger ändå ut en avlädd bild på sig själv på internet, hade aldrig hänt om inte gillade det hon såg) så tror jag hon trivs ganska bra med sig själv.
Och för att svara på TS fråga: Ja, enligt min måttstock är du mullig. Men mullig är inget negativt. Du ser hälsosam ut och har kurvorna på rätt ställen.