• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anonym
    Anonym (Patetiskt) skrev 2011-05-21 01:50:02 följande:
    Inget illa ment,...men tror att du är en tjej som väl e medveten om din kropps utseende
    och bara vill få bekräftat att du e snyggare eller lika snygg som du sj tycker...

Ganska egoistiskt då det finns tjejer därute som e mulliga som lider av sitt utseende,,
    (jag är 1.59 och väger 55kg så ej nån av dom)

Du är bara en tjej som vill få bekräftelse som bättrar på ditt ego lite....tragiskt....löjligt,,,
    patetiskt och omoget,,,sådana tjejer som du gör dig automatiskt ful...

Det inre hos VARJE människa e det som gör det yttre fint och vackert,,,

Finns snygga vackra tjejer som beter sig vidrigt,,,
    finns mulliga, överviktiga, folk som anser sig inte vara fina som har ett vackert inre,
    dom gör sig automatiskt snygga,,,

Tänk på det
    hahaha fy fan vilket bittert svar. Hur mår du egentligen?? :) :) Svartsjuka rakt igenom!
  • Anonym

ja, absolut.
    för mullig för min smak men det finns ju folk som tänder på allt möjligt :)

• Origa85

Ja du är mullig. Men mullig betyder inte tjock kom ihåg det.

• lilla mej
    Pethom skrev 2011-05-20 21:38:19 följande:
    Vilken godbit!
    Jag vet inte hur gammal du är, men du får sätta dig på min pinne om du har åldern inne.
    Du kan ju alltid ladda upp bilden på kroppsbild.wordpress.com/ så får du säkert lite
    mer bekräftelse på hur mumsig du verkar vara.
    menn blaaaa brukar det funka ??? satta dig pa min pinne!....snuskgubbe
  • Anonym (sluta noja)

Men! Du har ju en superfin kropp. Varför skulle du vilja vara smalare? En kvinna ska se ut som en kvinna, tycker jag, det är absolut finast. Blir du smalare kommer dina snygga former att försvinna.
    Jag är inte en sån som tycker att former =ohälsosamt fett, bara så att du vet.
    Men du har snygga bröst, runda höfter, platt mage och smala ben. Vem vill inte se ut så?

• Kexet
    Anonym (Patetiskt) skrev 2011-05-21 01:50:02 följande:
    Inget illa ment,...men tror att du är en tjej som väl e medveten om din kropps utseende
    och bara vill få bekräftat att du e snyggare eller lika snygg som du sj tycker...

Ganska egoistiskt då det finns tjejer därute som e mulliga som lider av sitt utseende,,
    (jag är 1.59 och väger 55kg så ej nån av dom)

Du är bara en tjej som vill få bekräftelse som bättrar på ditt ego lite....tragiskt....löjligt,,,
    patetiskt och omoget,,,sådana tjejer som du gör dig automatiskt ful...

Det inre hos VARJE människa e det som gör det yttre fint och vackert,,,

Finns snygga vackra tjejer som beter sig vidrigt,,,
    finns mulliga, överviktiga, folk som anser sig inte vara fina som har ett vackert inre,
    dom gör sig automatiskt snygga,,,

Tänk på det

Så är man snygg ska man banne mig stå i ett hörn och inte få bekräftelse eller komplimanger MED HÄNSYN till de som inte är lika snygga utan istället mår dåligt. Idiotiskt! Sen när blev det FEL att vilja ha bekräftelse? Varför är söka bekräftelse = en ytlig, ointelligent människa som inte bryr sig om sitt inre? Har du den åsikten säger det mer om dig och vad du är för sorts människa, än om TS.

Själv är jag väldigt snygg. Jag tycker om när folk bekräftar min egen syn på mig själv. Jag har ett stort ego. Men hör och häpna! Jag är dessutom en självständig, mogen individ som är trygg i mig själv. Helt galet va?

Dessutom borde du läsa trådstarten lite bättre. Hon frågar om HON SER MULLIG UT. Alltså inte vad vi tycker om hennes underbara personlighet, för den är ganska svår att tolka genom skärmen. Men att döma av TS självkänsla (hon lägger ändå ut en avlädd bild på sig själv på internet, hade aldrig hänt om inte gillade det hon såg) så tror jag hon trivs ganska bra med sig själv. 

Och för att svara på TS fråga: Ja, enligt min måttstock är du mullig. Men mullig är inget negativt. Du ser hälsosam ut och har kurvorna på rätt ställen.

• Anonym (Mulligtjej?)
    Kexet skrev 2011-05-21 12:44:46 följande:

Så är man snygg ska man banne mig stå i ett hörn och inte få bekräftelse eller komplimanger MED HÄNSYN till de som inte är lika snygga utan istället mår dåligt. Idiotiskt! Sen när blev det FEL att vilja ha bekräftelse? Varför är söka bekräftelse = en ytlig, ointelligent människa som inte bryr sig om sitt inre? Har du den åsikten säger det mer om dig och vad du är för sorts människa, än om TS.

Själv är jag väldigt snygg. Jag tycker om när folk bekräftar min egen syn på mig själv. Jag har ett stort ego. Men hör och häpna! Jag är dessutom en självständig, mogen individ som är trygg i mig själv. Helt galet va?

Dessutom borde du läsa trådstarten lite bättre. Hon frågar om HON SER MULLIG UT. Alltså inte vad vi tycker om hennes underbara personlighet, för den är ganska svår att tolka genom skärmen. Men att döma av TS självkänsla (hon lägger ändå ut en avlädd bild på sig själv på internet, hade aldrig hänt om inte gillade det hon såg) så tror jag hon trivs ganska bra med sig själv. 

Och för att svara på TS fråga: Ja, enligt min måttstock är du mullig. Men mullig är inget negativt. Du ser hälsosam ut och har kurvorna på rätt ställen.

tumme upp!
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym (sluta noja) skrev 2011-05-21 12:37:14 följande:

Men! Du har ju en superfin kropp. Varför skulle du vilja vara smalare? En kvinna ska se ut som en kvinna, tycker jag, det är absolut finast. Blir du smalare kommer dina snygga former att försvinna.
    Jag är inte en sån som tycker att former =ohälsosamt fett, bara så att du vet.
    Men du har snygga bröst, runda höfter, platt mage och smala ben. Vem vill inte se ut så?

Tack fina du:) Jag är inte riktigt vant mig vid min kropp. Har alltid varit väldigt smal.
    Mest nyfiken på om folk uppfattar min kropp som mullig..:) 
Svar på tråden Är jag mullig?