• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt

Såg det igår och jag har inte ens något att säga om avsnittet! Jag vet inte, det kändes lite sådär jaha.
    Danny Trejo var dock ascool, jag hoppas vi får se mycket mer av honom.

• Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-09-16 17:00:46 följande:
    Såg det igår och jag har inte ens något att säga om avsnittet! Jag vet inte, det kändes lite sådär jaha.
    Danny Trejo var dock ascool, jag hoppas vi får se mycket mer av honom.
    Håller med kändes inte som det kom igång riktigt. Men Juice har iaf fixat frisyren så det kändes bra
  • Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-09-19 10:58:22 följande:
    Håller med kändes inte som det kom igång riktigt. Men Juice har iaf fixat frisyren så det kändes bra
    Jo men han skulle få raka bort fjunen på överläppen också Skrikandes
  • Passionsfrukt

Har sett nya avsnittet (tredje)!
    Nu börjar det hända nåt! Spännande med motsättningar mellan Clay och, ja, typ alla andra. Tidigare var det ju bara Clay och Jax som hade fnurror på tråden. Och att han är så in på att börja langa knark att han till och  med halvt ger sig på Gemma... det var lite skrämmande.

Och stackars Juice då, som blev påkommen med att ha en svart pappa. Hoppas allt går bra med honom. Har på nåt vis svårt att tro att dom faktiskt skulle kasta ut honom om de fick reda på det, de klarar sig inte utan Juice tror jag, han är ju deras tech support Glad

Och jag var så glad över att "mina" tre pojkar (Juice, Happy & Chibs) röstade nej på knarket Hjärta

Och shit vilka hot Piney fick från Clay. Piney som aldrig gjort nånting!

• Kia o busan

Har också sett tredje avsnittet= jätte bra, händer mycke nu

mamma till älskade Leia och Rasmus
  • trollkarl

Fjärde avsnittet avklarat..
    Jävla intriger!!
    Nu blir det spännande..