Du måste logga in för att svara i en tråd.

• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 13:40:41 följande:
    hej, har ni saknat mig :-P

jag fattade inte det där med juice vad var problemet med hans bakgrund? inte tat han är svart va som jag först förstod det? happys mamma är ju svart också?!?

jag tror det blir fler säsonger de säljer för bra, men det har ju bara gott fyra avsnitt ännu, slutet av säsong tre då alla åkte i fängelse had eju kunnat avra slutet också¨
    Jag har saknat dig skitmycket! Jag tänkte igår kväll efter att jag sett nya avsnittet att om du inte snart skriver så pm-ar jag dig och frågar var du håller hus Hjärta Känns ju som om vi känner varandra, på riktigt liksom.

Juice är sååå i klistret! Jag fattar inte heller varför det skulle vara ett problem. Det är ju liksom inte så att han är sin pappa... Jag tycker så synd om honom, han är sååå dålig på att ljuga och verkar helt förtvivlad. Gulliga Juice.

Hasselhoff var jättekul, och det är också bra att dom fortsätter på Luanne-storyn.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-06 15:41:47 följande:
    Jag har saknat dig skitmycket! Jag tänkte igår kväll efter att jag sett nya avsnittet att om du inte snart skriver så pm-ar jag dig och frågar var du håller hus Hjärta Känns ju som om vi känner varandra, på riktigt liksom.

Juice är sååå i klistret! Jag fattar inte heller varför det skulle vara ett problem. Det är ju liksom inte så att han är sin pappa... Jag tycker så synd om honom, han är sååå dålig på att ljuga och verkar helt förtvivlad. Gulliga Juice.

Hasselhoff var jättekul, och det är också bra att dom fortsätter på Luanne-storyn.
    jag får inte tag i avsnitten ölika fort nu, jag har inte sett de avsnitt som visades i tisdags :-S "poie" har börjat jobb apå annanort och jag måste klara alla nedladdningar själv numer :-P inte lätt

skall försöka få fram sista avsnittet av en annan vän

vad har den där läder polisen varit me di förr, jag känne rju igen honom så mycket?!
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-10-06 15:41:47 följande:

Även om det nu är ett problem att hans pappa är/var svart så är det ett större problem att göra som de nya poliserna vill.
    Jax jobbade ju ihop med Staahl(stavning?) men det visste klubben om så jag tror inte de gör samma sak igen med Juice.

Jag gillar inte den mysko störda skinnjacks polisen, han är alldeles för mycket.

Men Hasselhoff passade riktigt bra som gammal gubbsjuk gubbe
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-10-06 13:40:41 följande:
    hej, har ni saknat mig :-P

jag fattade inte det där med juice vad var problemet med hans bakgrund? inte tat han är svart va som jag först förstod det? happys mamma är ju svart också?!?

jag tror det blir fler säsonger de säljer för bra, men det har ju bara gott fyra avsnitt ännu, slutet av säsong tre då alla åkte i fängelse had eju kunnat avra slutet också¨
    Får man fråga var du hållit hus?

Jag började misstänka att du kapat ett plan och dragit till USA, raggat upp Opie typ
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 15:49:29 följande:
    jag får inte tag i avsnitten ölika fort nu, jag har inte sett de avsnitt som visades i tisdags :-S "poie" har börjat jobb apå annanort och jag måste klara alla nedladdningar själv numer :-P inte lätt
    Pooie ska fan hållas hemma!
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-10-06 15:56:56 följande:
    Får man fråga var du hållit hus?

Jag började misstänka att du kapat ett plan och dragit till USA, raggat upp Opie typ
    Passionsfrukt skrev 2011-10-06 16:05:40 följande:
    Jag ahr ju inte fått tag i avsnitten i tid så jag ahr ju inte kunnat diskutera något

Pooie har börjatr jobb apå annan ort för att försörja mig och mina behov detta medförde ju dock mer ansvar för mig över de fyra telningarna, de två katterna och det gigantiska huset (känns så då det skall städas iaf) så tiden har inte riktigt räckt för att sitta här hela nätterna häller.. men jag saknade ju er så jag avr tvungen att tittain :-P
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 17:04:43 följande:
    Passionsfrukt skrev 2011-10-06 16:05:40 följande:
    Jag ahr ju inte fått tag i avsnitten i tid så jag ahr ju inte kunnat diskutera något

Pooie har börjatr jobb apå annan ort för att försörja mig och mina behov detta medförde ju dock mer ansvar för mig över de fyra telningarna, de två katterna och det gigantiska huset (känns så då det skall städas iaf) så tiden har inte riktigt räckt för att sitta här hela nätterna häller.. men jag saknade ju er så jag avr tvungen att tittain :-P
    Jonej det är ju helt klart att det tar tid att ta hand om en familj, speciellt om karln är borta. Strongt av honom att ta ett jobb på annan ort! Hade jag aldrig gjort och då är jag totalt obunden men ville prompt bo i min hemstad, gick därför med random skitjobb i tre år innan jag fick fastanställning i min egen bransch... Hade han varit arbetslös länge?
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-06 17:13:22 följande:
    Jonej det är ju helt klart att det tar tid att ta hand om en familj, speciellt om karln är borta. Strongt av honom att ta ett jobb på annan ort! Hade jag aldrig gjort och då är jag totalt obunden men ville prompt bo i min hemstad, gick därför med random skitjobb i tre år innan jag fick fastanställning i min egen bransch... Hade han varit arbetslös länge?
    han va inte arbetslös, han bytte jobb för att höja lönen nu är den HÖG
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 17:17:44 följande:
    Högre lön är också superbra! Skrattande
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-10-06 17:17:44 följande:
    Jamen då har du ju råd med RUT och så kan du underhålla oss igen. Problem solved

Om du inte sett avsnitten då kanske jag ska vara tyst med vidare funderingar och kommentarer.