• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt

Ja nu blir det verkligen spännande.

Fy att jag redan hatar han snuten med skinnjackan! Gå till Otto sådär med de där hemska fotona. Otto har gjort ALLT för klubben, han har verkligen fått offra sig och han förlorade både sin syn och sin hustru på grund av klubben. Jag undrar om han fortsättningsvis är lojal eller om han cracks up då han fick reda på att Bobby legat med frugan...

Bobby och Piney förresten! Jestas att de hatar kokainlangandet! Och vilka jävla blickar de ger Clay, som tittar tillbaka med minst lika mycket mord i blicken. Det här kommer att sluta asdåligt, sanna mina ord.

Juice har dom inte spunnit vidare på, kunde dom gott ha gjort...

• trollkarl

@ passion

Ska vi lägga ett vad? "Bobby Will sleep with the fishes" inom kort. Dels för vad han gjorde mot Otto, o dels för att han börjar bli obekväm. Snuten däremot har jag en hatkärlek till, lite Bergman över han

• Passionsfrukt
    trollkarl skrev 2011-09-29 19:38:01 följande:
    @ passion

Ska vi lägga ett vad? "Bobby Will sleep with the fishes" inom kort. Dels för vad han gjorde mot Otto, o dels för att han börjar bli obekväm. Snuten däremot har jag en hatkärlek till, lite Bergman över han
    Clay har ju beordrat hits på medlemmar förr så det är ju nog mycket möjligt att Bobby snart har gjort sitt sista bokslut... Opie skulle ju ett par säsonger tillbaka, för att dom trodde att han tjallat på klubben. Men om ingen hinner döda Bobby innan Otto tjallar, vad händer då???
    Jag vill inte slå vad för jag vill ju inte att nåt ska hända med Bobby, tycker ju om honom Glad

Däremot har jag på nåt sätt en känsla av att Clay kanske snart är historia. Jag har helt enkelt svårt att tänka mig såna här motsättningar inom klubben och de flesta anser ju att det är Clay som brutit mot en helig regel angående knarket.
  • trollkarl

@ passion

Clay har rökt sin sista cigarr som pres, med tanke på händerna. Samma regler gäller i Sveriges klubbar btw.
    Fascinerad över Kurt sutters (Otto) research. Den stämmer till 99% med verkligheten.

• Bordeaux

Just nu tycker jag det spårat ur lite och det känns som sista säsongen pga alla motsättningar i klubben.

Kommer Otto verkligen kunna se bilderna? Ljuset verkar inte vara så jättebra i hans cell och han är ju mer eller mindre blind.
    Skulle tro att de kommer spinna vidare på Juice, tanken var ju att de skulle skrämma honom lite och när tiden är rätt är jag säker på att de kommer använda det mot honom.

Clay verkar försvinna.
    Jax vill ut ur klubben.
    Gemma kommer försvinna om Jax och Clay försvinner.
    Bobby verkar sitta lite löst.
    Juice kan också försvinna om/när de får reda på hans rötter.

Hur ska serien kunna överleva och vara intressant om alla dem försvinner?

• Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-09-30 09:12:15 följande:
    Hur ska serien kunna överleva och vara intressant om alla dem försvinner?
    Precis det tänker jag med, speciellt med tanke på Clay, Gemma och Jax. De är i princip huvudpersonerna och om serien fortsätter utan dem kommer tittarsiffrorna att dala. Antingen slutar serien med dem eller så händer nåt som gör att alla stannar.
  • trollkarl

@ emma o passion

Säsong 4 är sista. Det blir ingen mer om Kurt får som han vill.

• Passionsfrukt
    trollkarl skrev 2011-09-30 15:30:51 följande:
    @ emma o passion

Säsong 4 är sista. Det blir ingen mer om Kurt får som han vill.
    Vad har du för källa på det?
  • trollkarl

ASG! David hasselhoff the drunk bitch gör entré

• varfördåför

hej, har ni saknat mig :-P

jag fattade inte det där med juice vad var problemet med hans bakgrund? inte tat han är svart va som jag först förstod det? happys mamma är ju svart också?!?

jag tror det blir fler säsonger de säljer för bra, men det har ju bara gott fyra avsnitt ännu, slutet av säsong tre då alla åkte i fängelse had eju kunnat avra slutet också¨

nepp... kan inte stava... sorry!