• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-10-06 17:34:10 följande:
    Jamen då har du ju råd med RUT och så kan du underhålla oss igen. Problem solved

Om du inte sett avsnitten då kanske jag ska vara tyst med vidare funderingar och kommentarer.
    ja, jag försökte få mig en rut men han ansåg att pengarna behövdes bättre till annat :-S

Nu har jag flirtat med hans kompis lite på scypen så jag hoppas att han fixar avsnittet till mig redan i kväll
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 18:25:02 följande:
    ja, jag försökte få mig en rut men han ansåg att pengarna behövdes bättre till annat :-S

Nu har jag flirtat med hans kompis lite på scypen så jag hoppas att han fixar avsnittet till mig redan i kväll
    Det lönar sig ALLTID att flirta med sin mans kompisar för att få tjänster
    Såvida man inte är som jag och är sin egen kvinnas kvinna (?) och fixar allt själv. Häromveckan t.ex. fick jag lov att skruva isär grafikkortsfläkten och olja in den innersta delen i den. Kände mig en aning pro
    Har dessutom ingen man med kompisar att ställa in mig hos så det är bara att klara sig själv.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-06 18:31:56 följande:
    Det lönar sig ALLTID att flirta med sin mans kompisar för att få tjänster
    Såvida man inte är som jag och är sin egen kvinnas kvinna (?) och fixar allt själv. Häromveckan t.ex. fick jag lov att skruva isär grafikkortsfläkten och olja in den innersta delen i den. Kände mig en aning pro
    Har dessutom ingen man med kompisar att ställa in mig hos så det är bara att klara sig själv.
    jag gör också det mästa själv, men vissa saker orkar jag inte engagera mig i eftersom det inte är nödvändigt skulle pooie stanna där han är och aldrig komma hem så skulle jag väl måsta lära mig även de sakerna men som det är nu så överlämnar jag dataansvaret på honom
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 20:45:43 följande:
    jag gör också det mästa själv, men vissa saker orkar jag inte engagera mig i eftersom det inte är nödvändigt skulle pooie stanna där han är och aldrig komma hem så skulle jag väl måsta lära mig även de sakerna men som det är nu så överlämnar jag dataansvaret på honom
    Ack ja, om man finge ha det så bekvämt
    Alltså hur många avsnitt har du sett nu? Tre? Så vi inte går och spoilar...
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-06 20:59:07 följande:
    Ack ja, om man finge ha det så bekvämt
    Alltså hur många avsnitt har du sett nu? Tre? Så vi inte går och spoilar...
    jo, tre har jag sett.. mins inte hur sista slutade dock :-S mins bara det där med jouis
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 21:12:26 följande:
    jo, tre har jag sett.. mins inte hur sista slutade dock :-S mins bara det där med jouis
    Hoppas du kommer ikapp snabbt! Det börjar nog hända grejer.

Och för er andra som sett senaste avsnittet: jävla Opie!! (Inte varfördåförs Pooie utan riktigt Opie då alltså Flört) Nu skriver jag inte mer då varfördåför inte sett fler avsnitt än tre, men jag blir heligt förbannad. Opie är ju SNÄLL och det där var inte snällt!
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-10-07 08:43:40 följande:
    Hoppas du kommer ikapp snabbt! Det börjar nog hända grejer.

Och för er andra som sett senaste avsnittet: jävla Opie!! (Inte varfördåförs Pooie utan riktigt Opie då alltså Flört) Nu skriver jag inte mer då varfördåför inte sett fler avsnitt än tre, men jag blir heligt förbannad. Opie är ju SNÄLL och det där var inte snällt!
    Sämsta skälet/förklaringen hade han också. "jag gör ju bara som du gjorde"
    Jag har fler funderingar kring den händelsen så påminn mig om det när varfördåför har kommit ikapp
  • varfördåför

om två timmar har jag avsnittet så i kväll har jag sett ikapp

är opie elak..? :-O inte bra :-S

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-10-07 09:36:49 följande:
    om två timmar har jag avsnittet så i kväll har jag sett ikapp

är opie elak..? :-O inte bra :-S
    Elak, det beror ju på hur man ser det, saker händer som inte är hans fel men som gör att han fattar ett beslut. Som inte är det bästa beslutet.
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-10-07 10:28:26 följande:
    Elak, det beror ju på hur man ser det, saker händer som inte är hans fel men som gör att han fattar ett beslut. Som inte är det bästa beslutet.
    spännande längtar till jag kan se det