• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • HäckHäxan
    jaghopparhögt skrev 2012-09-12 19:35:07 följande:
    Rätt intressant avsnitt, trodde faktiskt inte att de skulle börja säsongen med något så grovt.
    Spännande, skall kolla på det om en stund, bara natta mini me =)
    Man får göra sig till ibland, så folk förstår att man inte är perfekt.
  • LittleMissSunshine

Var det bara jag eller tyckte någon mer att den "starka scenen" innehöll lite konstigt skådespeleri? Annars mycket bra avsnitt....väntar på nästa vecka med spänning!

• Passionsfrukt

Oj gud vilken säsongstart! Och "den starka scenen"... gud, man kunde nästan inte titta. Fy fan alltså. Tig kommer att ha hans ballar på ett fucking fat.

• Bubsan

Oj, skrattar mig lycklig att jag kollade säsongsstarten innan jag gick in här, tur jag inte hade tålamodet att vänta till den textade versionen

Undra om man kan samla på sig några avsnitt utan o titta på dem?

• Två små underverk

Har någon textad version kommit ut en? 

ღMamma till Natalie 061011 och Ted 090723ღ
  • Passionsfrukt

Tråden har liksom dött lite... jag satt för nån kväll sedan och läste i början och skrattade åt hur kul vi hade det då vi satt mitt i natten och snackade helt sicka saker.

Eftersom jag är ett stort fan av Juice (läs: jag tycker han är het och skulle inte säga nej om han ringde på hemma hos mig nu) så undrar jag vad folk tror om honom? Han är ju ännu insyltad med snuten och det kommer nog att komma upp vid nåt senare tillfälle tror jag. Dessutom tycks han ju  helt klart sympatisera med Clay eftersom han vet hur lätt han själv kan råka i onåd....

• sasty

Ja den lille pågen är ett mysterium.
    Men sa inte snuten att han slipper de där nu?

• Passionsfrukt
    sasty skrev 2012-09-16 10:56:09 följande:
    Ja den lille pågen är ett mysterium.
    Men sa inte snuten att han slipper de där nu?
    Alltså jag hör ju bara typ hälften av vad de talar om och fattar ännu mindre. (Ja, jag borde se en textad version men orka.) Men jag har trott att han ännu har nåt shite på gång? Var inte hela den där Bobby Elvis/Otto-grejen baserad på nån info som Juice gav snuten? Eller nåt med nån drug deal som skulle bli av, hade inte Juice tipsat om nåt sånt? Han öppnade ju sig för Chibs angående sin svarta farsa så det är ju ur världen men jag har förstått att han ännu har nåt. Ja, förutom då att han sköt och dödade den där ena medlemmen i förra säsongen...