• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • sasty

Passionsfrukt :
    Ja det tar ett tag och vänja sig vid deras dialekt och tugg.

Jag är klyver faktiskt efter första avsnittet huruvida de ställer sig mot clay, han ljög ännu en gång hur det gick till när piney dog.
    Någon måste ju se igenom honom.

Juce kommer nog hålla sig till jax.

Bordellgubben är ett mysterium :) ?

• Passionsfrukt
    sasty skrev 2012-09-17 09:48:27 följande:
    Bordellgubben är ett mysterium :) ?
    Ååh, jag hoppas Gemmas bordellgubbe är snäll mot henne! Han verkar vara så trevlig, jag hoppas han är det också! Någon måste ju vara helt igenom snäll och helt utan baktankar, ingen i den där serien är det ju så han måste vara det!
  • sasty

Haha, vi får hålla tummar!
    Men det tror jag inte hjälper.. Ska kolla trailer för nästa prog genast :)

• LittleMissSunshine

Åhhh det senaste avsnittet va så himla bra!! Blev helt varm i kroppen i slutet, snacka om vänskap!

• Passionsfrukt

Gud att det var ett bra avsnitt, helt sjujäkla tempo rakt igenom!
    Och Opie är tillbaka!
    Och alla är i fängelse nu utom Juice och Happy, två av mina bortglömda favoriter som sällan får mer screen time än några ynka minuter per avsnitt!
    Och Gemmas ligg (vars namn jag fan inte minns) som var så cool och rolig med Jax, som en fadersfigur!
    Ochochoch!

• Passionsfrukt
    Kia o busan skrev 2012-09-20 19:05:54 följande:
    Det var ett jätte bra avsnitt men håller med dig passionsfrukt mera Juice och happy
    Det blir säkert mer av dem nu när de är typ de enda kvar på utsidan Flört
  • LittleMissSunshine

Gemmas ligg är ju ganska så het om jag får säga mitt..låt oss hoppas han är snäll och inte typ undercover-ond...

• Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2012-09-20 19:49:26 följande:
    Gemmas ligg är ju ganska så het om jag får säga mitt..låt oss hoppas han är snäll och inte typ undercover-ond...

Jag är så rädd för att han ska visa sig vara undercover-ond. Gemma behöver en snäll typ nu. Klubben behöver en som de kan lita på.
  • LittleMissSunshine

jo, det känns ju som att det kommer vara något märkligt, för annars känns det ju lite konstigt för att vara SoA. Vad ska hon ha träffat honom för annars liksom? Haha...men han kanske hjälper dem i slutändan eftersom han gillar Gemma. De verkar faktiskt tycka om varandra på riktigt.