• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Bubsan

Varför? Varför? Varför skulle jag envisas med o börja titta igen, nu får jag ju ha ångest varje vecka efter avslutat program för att jag måste vänta på nästa. Jag som skulle samla ihop några avsnitt åt gången

• Passionsfrukt
    Bubsan skrev 2012-09-20 22:55:28 följande:
    Varför? Varför? Varför skulle jag envisas med o börja titta igen, nu får jag ju ha ångest varje vecka efter avslutat program för att jag måste vänta på nästa. Jag som skulle samla ihop några avsnitt åt gången
    FÖR ATT MAN INTE KAN HÅLLA SIG!
    Seriously, de två första avsnitten har varit grymma. Det här är serie som inte gör en besviken. Jag är så glad över att den börjat igen. Förra säsongen av True Blood var en lång räcka besvikelser så det är fantastiskt med en serie som man ser fram emot varje vecka och som inte gör en besviken!
  • Bubsan
    Passionsfrukt skrev 2012-09-21 13:24:34 följande:
    FÖR ATT MAN INTE KAN HÅLLA SIG!
    Seriously, de två första avsnitten har varit grymma. Det här är serie som inte gör en besviken. Jag är så glad över att den börjat igen. Förra säsongen av True Blood var en lång räcka besvikelser så det är fantastiskt med en serie som man ser fram emot varje vecka och som inte gör en besviken!
    Klart de är så, fast jag hade bestämt mig att inte kolla, så bara ett avsnitt o sen vart det kört, kan inte sluta titta. Den är kanon alltså, hoppas verkligen resterande av säsongen håller samma standard
  • LittleMissSunshine

Måste hålla med om standarden på serien. Kurt Sutter vet precis vad han gör och det är aldrig tråkit!

• Mamma SL

Är det bara jag som känner igen Gemmas ligg (Nero Padilla heter han) som Miguel Prado i Dexter? Han spelade ju inte direkt "good guy" där, det betyder ju visserligen inte att han måste vara ond nu men jag får en känsla av att det är något lurt på gång. 

• Passionsfrukt
    Mamma SL skrev 2012-09-21 22:59:17 följande:
    Är det bara jag som känner igen Gemmas ligg (Nero Padilla heter han) som Miguel Prado i Dexter? Han spelade ju inte direkt "good guy" där, det betyder ju visserligen inte att han måste vara ond nu men jag får en känsla av att det är något lurt på gång. 
    Har inte kollat Dexter men du kan inte säga så! Jag blir ledsen... Är så rädd för att det ska vara nåt lurt. Jag hoppas verkligen inte att det är nåt med honom. Det finns ju vissa skådisar som alltid spelar bad guys och så, risken finns ju alltid. Jag hållar tummar och tår att han är snäll!

• LittleMissSunshine

Alltså, jag är helt tom. Helt förbannat tom efter dagens avsnitt....

• Kia o busan

Har läst på twitter vad som händer, laddade hem det i morse men har inte klarat av att se det än 

• LittleMissSunshine

Fruktansvärt var det. Jag brukar bara gråta vid återföreningar och sånna "glädjestunder", men här började jag faktiskt böla.