• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt

Guuuud. Shit. Buggery buggery fuck. And tits.

Gemma har en plan angående barnbarnen men Clay tycks också ha en plan. De är väldigt planerande, manipulativa människor. Det är lite scary. Speciellt Clay som typ ligger på botten men verkligen försöker ta sig tillbaka.

Och Juice, det nötet! Hur naiv får man vara? Jag sa åt min kompis, då han drog iväg med Clay dit till pimpens firma: "Jag gillar inte Juice längre." Sedan drog han det där om att han var puertoricansk, och då tog jag tillbaka, för han var ju så söt Flört Men nåt annat än varmluft tycks han inte ha mellan öronen.

• LittleMissSunshine

Kan bara hålla med i svordomarna ovan ;)

Ja! Det glömde jag ju också säga, GEMMA den lilla ormen alltså! Vad håller människan på med?? Jag tyckte det var mycket bättre när hon och Tara ändå jobbade tillsammans och liksom va the bad bitches...Vad tänker hon göra nu liksom??

• Passionsfrukt

Holy fucking shit, har ni läst om Johnny Lewis, som spelade Half-Sack i första säsongen? Han hittades död igår... han hade slagit ihjäl den 81-åriga kvinna han hyrde rum av, hennes katt och sedan hoppat ner från taket och dött.
    Jesus fucking Christ.

• LittleMissSunshine

Jag jag läste om det igår, jättetragiskt för alla iblandade :/ Kurt Sutter gjorde ett uttalande om det på twitter (eller vart det nu var) om ni är intresserade av att kolla upp det. 

Sorligt är vad det är! 

• Passionsfrukt

Sutter uttalande var ju väldigt intressant! Helt klart strulade Lewis runt och alla visste om det... knark och sådär. Tragiskt.

• LittleMissSunshine

Ja, vem vet om det var därför de tog ur honom ur serien i säsong 2?

• Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2012-09-28 17:41:40 följande:
    Ja, vem vet om det var därför de tog ur honom ur serien i säsong 2?
    Det kan ju faktiskt hända. Vi lär nog aldrig få veta.

Och angående Gemmas planer: ja herregud, vad håller människan på med? Man tycker ju liksom att det här verkligen inte är rätt tillfälle att börja intrigera, med tanke på att halva klubben sitter inne. Kul dock att såväl Wendy som Tara totalt genomskådade henne. De känner henne för bra Glad