• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • aidj

NUUUUUUUUUUU är jag i kapp och törs vara här och läsa.. såg avsnitt fem idag.. hoppas de lägger ner vapnen nu, tycker det är roligare då de är mer på hemma plan och finular..

vist ahr det avrit mycket tragiskt denna säsong, men tror det är en av de fydigaste vad gäller repliker också.. mycket roligt som sägs

*suck*
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-09-26 22:47:21 följande:
    Guuuud. Shit. Buggery buggery fuck. And tits.

Gemma har en plan angående barnbarnen men Clay tycks också ha en plan. De är väldigt planerande, manipulativa människor. Det är lite scary. Speciellt Clay som typ ligger på botten men verkligen försöker ta sig tillbaka.

Och Juice, det nötet! Hur naiv får man vara? Jag sa åt min kompis, då han drog iväg med Clay dit till pimpens firma: "Jag gillar inte Juice längre." Sedan drog han det där om att han var puertoricansk, och då tog jag tillbaka, för han var ju så söt Flört Men nåt annat än varmluft tycks han inte ha mellan öronen.
    hahaha
    *suck*
  • aidj
    Mamma SL skrev 2012-09-21 22:59:17 följande:
    Är det bara jag som känner igen Gemmas ligg (Nero Padilla heter han) som Miguel Prado i Dexter? Han spelade ju inte direkt "good guy" där, det betyder ju visserligen inte att han måste vara ond nu men jag får en känsla av att det är något lurt på gång. 
    det tog en stund innan jag fick in var han hörde hemma.. men han var ju lite denna typen i den serien också.. verkade snäll till en början, men sedan visade det sig vad han var.. men jag tror att han är trevligare i SoA iaf.. men jax är nog gaska naiv, jag tror att han får problem med han bara för att clay ska kunna säga "viste väl att du inte skulle klara detta lika bra som jag"

clay är överhuvudtaget alldeles för len nu känns det som, tror han vet mer än han vill medge om allt.. han har nått lurt på g..
    *suck*
  • aidj

och min älskling.. hmm, ha rju glömt hur man stavar hans namn, men om jag säger chibbs så vet ni vem det är iaf

han va fasen inte sexig i orange pyjamas har skrattat lite åt han ibland då han har skinjackan ihopdragen över gubbmagen, men detta var värre

men han är fortfarande nr1 dock

*suck*
  • Passionsfrukt
    aidj skrev 2012-10-11 19:25:53 följande:
    och min älskling.. hmm, ha rju glömt hur man stavar hans namn, men om jag säger chibbs så vet ni vem det är iaf

han va fasen inte sexig i orange pyjamas har skrattat lite åt han ibland då han har skinjackan ihopdragen över gubbmagen, men detta var värre

Han tycks ha gått ner lite i vikt denna säsong! Eller så har han bara lärt sig att dra in magen... Flört
    Alltså seriously: vartenda avsnitt detta säsong har varit liiiite bättre än det föregående! Helt sjukt hur bra denna säsong är hittills!
    Och manwomanhoran dom hyrde in! Alltså gud jag skrattade. Det var bästa nånsin!
  • Mamma SL

Är det bara jag här som har sett The Shield (Sutters första serie)? Det var ju Shane som var manwomanhoran:)

aidj skrev 2012-10-11 19:25:53 följande:

Jag gillar också Chibs bäst.
  • LittleMissSunshine

Den finns inte på Spotify tyvärr...:(

• MikaelaDuumboO

Nej jag märkte de :( men den borde väll komma upp där snart? Hittade den på youtube iaf och nu spelas den sönder här hemma, :) så otroligt bra låt!
    Nu dröjer det inte länge tills nästa avsnitt kommer ut