• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • sasty

Jag visste det..
    Den där jäkla Karln!!
    Jag bara ta honom i örat och ge han en rejäl smisk..

Jävla clay!

• MikaelaDuumboO

Undrar vad som händer när Jax får veta, hoppas det blir det sista Clay gör! Eller att han blir utkastad från klubben!

Och hur Tara kommer göra?

• LittleMissSunshine

OMFG!!!! Alltså herreguuddd!! Detta blir bättre och bättre, men jäkla Clay alltså! 

Är det bara jag som saknar heta sexscener mellan Tara och Jax? Hoppas att de verkligen kommer upp säkert till stugan i nästa avsnitt så man får se lite action. Har varit lite dåligt med det tycker jag :DD

• MikaelaDuumboO

Pope är nog en bra lösning, fast de bästa vore om Jax tog han själv efter allt han har gjort mot Jax och Tara!

Sexscenerna är saknade *dreggel* haha :)

• aidj

chibs är som alla skriver ovan.. snäll, omtänksam, ärlig och fin på alla sätt... + att han är den absolut sexigaste snubben i serien (sin gubbmage till trotts)

en av killarna som gjorde de där inbrotten saknar en fot, han ahde en metallfot, någn som sett någon annan som har en sådan i serien isf är det lätt att räkn aut vilka det var

och nu verkar jag ha missat en sexscen då jag inet såg veckan avsnitt?! måste nog skynda mig att fixa det

*suck*
  • Passionsfrukt
    aidj skrev 2012-10-18 14:06:01 följande:
    chibs är som alla skriver ovan.. snäll, omtänksam, ärlig och fin på alla sätt... + att han är den absolut sexigaste snubben i serien (sin gubbmage till trotts)

Chibs har gått ner i vikt! Han har inte mycket till gubbmage längre tyckte jag!

Och guuud, jag visste väl att det var Clay som låg bakom allt! jag kommer inte över hur jävla bra den här säsongen är!
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-10-18 15:53:46 följande:
    Chibs har gått ner i vikt! Han har inte mycket till gubbmage längre tyckte jag!

Och guuud, jag visste väl att det var Clay som låg bakom allt! jag kommer inte över hur jävla bra den här säsongen är!
    jag tycker det är lite synd på ett sätt.. visst magen var inte det sexigaste på honom, men jag tycker han fått för smala kinder :-/
    *suck*
  • Passionsfrukt
    aidj skrev 2012-10-18 17:03:10 följande:
    jag tycker det är lite synd på ett sätt.. visst magen var inte det sexigaste på honom, men jag tycker han fått för smala kinder :-/
    Tja, kanske lite... men jag tyckte ändå att magen var såpass oattraktiv att jag är glad att han gick ner lite... dessutom ser han lite mer härjad ut med lite insjunkna kinder. Det ger karaktär! Skägget hjälper att dölja dessutom.
  • LittleMissSunshine

Har inte tänkt på att Chibs ska ha gubbmage, men ska kolla extra nästa gång. Men som ni andra säger han verkar ju ha gått ner lite i vikt iallafall. Jag tycker att Juice är riktigt het faktiskt! Hans kropp är riktigt snygg, men jag har fortfarande Jax som favorit.

Tror det var i det förr-förra avsnittet som Jax såg så förbannat sööööt ut haha, Jag smälter när han ler sådär finurligt!!

Åhh...längtar tills nästa avsnitt...