• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2012-10-19 11:42:09 följande:
    Har inte tänkt på att Chibs ska ha gubbmage, men ska kolla extra nästa gång. Men som ni andra säger han verkar ju ha gått ner lite i vikt iallafall. Jag tycker att Juice är riktigt het faktiskt! Hans kropp är riktigt snygg, men jag har fortfarande Jax som favorit.

Tror det var i det förr-förra avsnittet som Jax såg så förbannat sööööt ut haha, Jag smälter när han ler sådär finurligt!!

Åhh...längtar tills nästa avsnitt... 
    Juice var ju min favorit men nu blir jag så jädra less på honom. Clay har honom fan kring lillfingret. Jag blir så trött på att Juice inte har någon egen jävla vilja. Trodde han skulle bli lite mer aktiv nu för han steg väl i rang då Jax tog över? Och så blir han totalt hjärntvättad och bara kör Clay runt... shit... han kommer nog att råka illa ut senare i säsongen tror jag...
  • MikaelaDuumboO

Vad handlar den om? :)

Snart kommer nästa avsnitt av SoA :) hoppas verkligen att Clay kommer åka på ordentligt med däng snart av Jax!!

• sasty

Den handlar om kriminella gäng ;)
    Första avsnittet handla om de mexikanska i Salina.. NF.
    Rätt intressant faktiskt

• Passionsfrukt

Alltså jag fixar inte att kolla längre. jag tror på allvar att det här är det bästa jag nånsin sett på tv. så jävla spännande, det blir bara bättre och bättre för varje gång!
    HOLY FUCKING SHIT.
    Jag blir sällan så exalterad som jag är nu.

• Flygfotogen

Jävla Gemma... Skärp dig!

Chibs har alltid varit lite småhet men denna säsong är han ännu hetare. Gubbmagen är borta. Jag saknar dock Opie...ojojoj, det var kärlek det. haha

• LittleMissSunshine

BRA AVSNITT!!!

Jax har blivit riktigt badass, men det måste va svårt för honom i denna situationen nu. Hoppas verkligen att Gemma är onboard med denna planen nu och att det lyckas. Jag är så evinnerligt trött på Clay!

Och lille Juicy vill jag bara hålla om och pussa på...den lilla pajken :D

• lizalolly
    LittleMissSunshine skrev 2012-10-31 14:43:35 följande:
    BRA AVSNITT!!!

Jax har blivit riktigt badass, men det måste va svårt för honom i denna situationen nu. Hoppas verkligen att Gemma är onboard med denna planen nu och att det lyckas. Jag är så evinnerligt trött på Clay!

Och lille Juicy vill jag bara hålla om och pussa på...den lilla pajken :D

Jag tänkte precis samma sak, Jax har blivit så Hardcore, sen Opie dog har han blivit så kallblodig. Han ler nästan g och aldrig längre heller!