• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • MikaelaDuumboO

Jäklar vilket bra avsnitt! Längtar redan som en tok till nästa :) och håller verkligen med om att Jax har blivit riktigt badass! Men jösses så het han är! Är helt sjukt vilken sexig man ;)

• Passionsfrukt

Alltså Jax skrämmer mig. Han har blivit så jävla kall. Jag tror på allvar inte att han kommer att klara av att lämna detta bakom sig och bli en stadig familjefar. Hans ögon var helt döda då han bad sin mamma hora för Clay - för det var ju fan det han bad om! - för att få ut hans hemligheter. Usch, det här kommer att bli så jävla obehagligt att se på! Och jag brukar inte tycka känslomässig utpressning är obehaglig.
    Jag antar att jag fortfarande tycker om Gemma och sympatiserar med henne och vill henne väl. Tänkte att okej, nu äntligen får hon Nero tillbaka och de kan dra sig undan hela den här shitstormen. Och Nero! Han visade verkligen vad det är han bryr sig om! Han bryr sig verkligen om henne! Jag är så jävla lycklig! Varför kan inte Gemma få vara lycklig med Nero! Jaja, jag vet, hon är en fucked-up jävla trainwreck som dragit på sig all skit själv, men vem fan är nu så perfekt?! Inte jag iallafall!

Juice kommer så att dö. Jag känner det på mig. Clay har honom tajtare än tajt och han kommer att stryka med i slutändan. Stackars Juice-ponken. Usch.

• LittleMissSunshine

Jag tror och hoppas att Jax får ordning på allt till slut. Kan inte va lätt när Clay försöker stöta ut honom och Gemma fuckar upp hela tiden.Samtidigt vill jag att Gemma och Nero ska va tillsammans, han är bra för henne! 

Ja, vad som helst kan ju hända! Sutter twittrade något om att alla fans väntar och kollar på Soa för att de vill se någon utveckling i riktningen om att Clay kommer dö...haha har blivit lite besatt av att läsa twitters av Kurt och resten av teamet =) 

• LittleMissSunshine

Sheissss!!!! Alltså nuuu kommer saker hända i nästa avsnitt kan jag lova. Kollade genast upp promon inför nästa och saker och ting går utför....det kommer vara extra långt också. 90 min! Yeey!!

Stackars Juicy :/ 

• Passionsfrukt

Det var slutet på Juice, det då :( Usch. Fast i promon såg man ju en kort glimt av honom då han grinar (igen!) samt att Clay säger åt honom att han måste dra, vilket betyder att Jax inte skjuter honom på direkten. Kanske har jag tur och Juice blir konfronterad och förlåten. Vore så trist om han rök, han är ju min gulleponke!

Gemma är the original iron lady. Vad skulle hon inte göra för familjen?

• MikaelaDuumboO

Men det ni skriver var med i promon var ju inte med i avsnittet? Nu hänger inte jag med!! :p dock synd att de inte stämde att avsnittet var 90 min :/

• MikaelaDuumboO

Haha förlåt! Jag har kollat på avsnitt 9 då det står på pb att det var det som släpptes inatt, men nu släpptes avsnitt 10 :)

• MikaelaDuumboO

Men är det inte avsnitt 10 som släpps nu? Eftersom dom har skrivit ovan att dom sett promon och de dom har skrivit om det händer ju inte i avsnitt 9, samt att de ska tydligen vara 90 min och de är ju inte avsnitt 9 heller?