• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • sasty

Avsnitt 9 släpptes denna vecka och sen nästa är väl 10?
    Klart man kan se en förhands kik på kommande avsnitt.. På youtube ex

• LittleMissSunshine

Hehe, det blev förvirrat här =) Nästa avsnitt kommer att bli 90 minuter långt och ni kan söka promon på YouTube- 

• MikaelaDuumboO

Jaaha! Hehe tack för förklaring :) ibland läser man gärna för fort :) men visst var det avsnitt 9 som släpptes denna vecka och avsnitt 10nästa? En kompis håller hårt och fast vid att hon laddade ner avsnitt 9 förra veckan och jag håller nämligen inte med ;)

• LittleMissSunshine

Wooopidoooo =) Haha, alltså denna serie. Tack Kurt Sutter!!

Jag tycker faktiskt synd om Jackieboy som nu verkar greppa efter halmstrån i strävan efter att ta ner Clay. Jag förstår honom verkligen, samtidigt som det är synd att han håller på att förlora sin vänlighet och sin eftertänksamhet som han alltid haft. Å andra sidan hade jag nog gjort samma sak för att rädda klubben och innerst inne tror jag inte att han kommer att ha ihjäl Juice....men vem vet?

Annars så va det ju helt sjukt det som hände med Otto och Tara! Kände det på mig...nu blir det säkert så att hon tar jobbet i Providance för att slippa undan frågor om hennes inblandning.

Och idag kände jag för första gången att jag gärna skulle ligga med Chibs...alltså hallå? Vart har jag haft mina ögon tidigare?! Vilken karl! Ville ju bara hoppa på människan =) 

• LittleMissSunshine

Förresten...jag lade inte märke till om avsnittet va 90 minuter? Va det det? För annars ber jag om ursäkt om jag vilseledde någon =)

• Hårdrock

Har följt serien sen den började. Tycker att det är lite trist att Jax blir kallare än han var från början. Men det är fasen fortfarande en av de bästa serierna som finns :)

• Passionsfrukt
    Hårdrock skrev 2012-11-16 21:42:01 följande:
    Har följt serien sen den började. Tycker att det är lite trist att Jax blir kallare än han var från början. Men det är fasen fortfarande en av de bästa serierna som finns :)
    Jag har lite delade känslor. Å ena sidan så är han kall och hård nu för att han vill fixa allt. Men samtidigt känns det som att han har kompromissat bort sig själv. Han ville ju bli en bättre ledare än Clay var. Man vet ju liksom att det kommer att skita sig totalt för han kommer aldrig att kunna gå tillbaka till ett normalt familjeliv efter detta (och det är ju det han vill, fortfarande, och har lovat åt Tara).