• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:06:31 följande:
    Men du det är lugnt grannen du vet - Bosse, han ska köra en Get away in Stockholm på Ghostrider och du får vara med om du vill?
    LucyStacy skrev 2011-06-09 00:02:15 följande:
    Ja, de på Expressen är inte att leka med... Eller jo... Oskyldig
    Expressen drar så fort Allehanda kommer vettu! Gillar inte kladd!

Är Bosse granne med er också? Har ni alla sett mig tillsammans med Bosse. Är det sant??!!!
    Jag var ju...naken.... Och visade....naveln. Skäms 

De är verkligen på hugget de där 2. Springmask i framstaken på dom båda.
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:06:31 följande:
    Men du det är lugnt grannen du vet - Bosse, han ska köra en Get away in Stockholm på Ghostrider och du får vara med om du vill?
    LucyStacy skrev 2011-06-09 00:02:15 följande:
    Ja, de på Expressen är inte att leka med... Eller jo... Oskyldig
    Expressen drar så fort Allehanda kommer vettu! Gillar inte kladd!
    Åhh lät.t. fart är ju upphetsande och nära döden upplevelsen kan man ju aldrig få för många av eller var det tvärtom. Ni får ursäkta tant, jag har alzamers ligth!
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-09 00:09:37 följande:
    Tänk nu på vad ni skriver. Hört idag att man inte ska skämta för mycket om sex, ajabaja.
    Får man skämta om fem då då? Typ; Tre myror är mer än fem hästar? Eller gick jag över gränsen nu? Skäms
  • HäckHäxan
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-09 00:09:37 följande:
    Tänk nu på vad ni skriver. Hört idag att man inte ska skämta för mycket om sex, ajabaja.
    Ops Förvånad fast hur går det ihop när man har filosofin att sex skall vara roligt Obestämd
  • HäckHäxan
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-09 00:10:29 följande:
    Till och med mina blygdläppar är smartare än vissa i denna tråd...och jag är kille...
  • Anonym (Jag)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:13:25 följande:
    Ops Förvånad fast hur går det ihop när man har filosofin att sex skall vara roligt Obestämd
    Vi har även lärt oss att sex inte ska vara roligt....
  • HäckHäxan
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-09 00:15:00 följande:
    Vi har även lärt oss att sex inte ska vara roligt....
    Faen också!!! Måste jag skicka en ansökan til outsiders nu då eller big brother eller vart tusan skall jag ansöka någonstans???????

Hur skall man ha sex då, lördagar, efter kl 18 med lampan släkt?? Blir det efter kl 20 nu när det är sommar då eller hur gör man.

Måste ju veta ifall jag nu för för mig att idka penetrerande samlag i sommar OCH jag vill ju inte ha roligt sex om det är ute med sånt, vill ju vara modern juh!!!!
  • Anonym (Jag)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:17:14 följande:
    Faen också!!! Måste jag skicka en ansökan til outsiders nu då eller big brother eller vart tusan skall jag ansöka någonstans???????

Hur skall man ha sex då, lördagar, efter kl 18 med lampan släkt?? Blir det efter kl 20 nu när det är sommar då eller hur gör man.

Måste ju veta ifall jag nu för för mig att idka penetrerande samlag i sommar OCH jag vill ju inte ha roligt sex om det är ute med sånt, vill ju vara modern juh!!!!
    Sex har ett budskap (vilket har vi inte fått svar på) och sex är till för närhet.....sen tror jag att jag vart borttappad i den filosofin...typ
  • Plutteli
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 23:41:37 följande:
    ja men man pillar väl inte där med fingrarna? våtservetter?
    Min tjej är allergisk mot våtservetter ;) Men tja, jag vill se att det blir rent, att hon inte är irriterad i underlivet och dyl så ja, det händer att jag gör en snabbkoll nu och då. Shot me!
  • Tonx

Aj fan, fick nyss veta att hångel också är sex. Så det var bara till att utöka listan med ett antal till då..

Svar på tråden Är jag "äcklig"?