• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:55:33 följande:
    Jag tror att det går bra! Fast använd tunnare bokstäver annars tror Expressen att det är fritt fram!
    Ja, de på Expressen är inte att leka med... Eller jo... Oskyldig
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-08 23:54:25 följande:
    Det är väl snarare idiotiskt att ligga med folk man inte vill veta av sen? Jag är kompis med så gott som alla jag legat med.
    Ja jag tycker det, sen *harkel* finns det ju några floppar i mitt bagage också, men de skrattar lika gott åt hur knäppa vi var som jag gör så dom går att leva med
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • annawestergren
    Anonym (Sexy) skrev 2011-06-08 23:57:13 följande:
    Vi är då 2 st annor i denna tråd, för jag är inte du... Och tyvärr är jag efter dig på listan, om vi inte ska ta nr 35 och 36 samtidigt... Skrattande
    Meeen duuu vilken kanonidé - då får vi ju ligga dubbelt så många gånger!!!!!!!!!!!!!
    LucyStacy skrev 2011-06-08 23:57:35 följande:
    Som den genuint hederliga grannen han var så tittade han in genom grannen farbror bosse)s fönster för att se så att han inte hade missbrukat växthuseffekten genom att inte använda lågenergilampor. Som av en hänselse fick han se att Fabror Bosse hade spelat in en film. Han gillade den skarpt och gav den 4 av 5 klorinindränkta soffor. Resten av historien vet du ju.  Sicken simpel filmtjuv. Gråter. Och honom vill ni ödla kroppsvätskor på? Förvånad
    A du det där är ett svek! Ett djuriskt vrål av hämnd startade nu och vill nte vara tyst - så jag tror att Wolverine är på ingång!!

Men Farbror Bosse var ju på Bog Boy när Frasse skulle våldta McDonald's och den filmen fick jag ensamrätt på så jag förlåter!

• HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:59:01 följande:
    Mmm det där får vi påminna om hör jag!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-08 23:51:57 följande:
    Åhh du med, jag också, fast jag känner mig ofta som en idiot för att det är så. Men iaf så gillar jag personerna annars hade jag ju aldrig ens legat med dom
    Gilla dom iaf just då! Det gör jag med!Ja du får ju en hel meritförteckning på karln sen ju!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-08 23:53:19 följande:

" target="_blank">

Älska!!!!!!!!!!

heheh ja just då är dom ju oftast Great, kempe great Sen kan det ju liksom förändras efter resans slut....

Några av mina ex är mina allra bästa vänner idag och vi umgås ofta.
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Plutteli
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 23:33:16 följande:
    asså hurdå skrynkliga? dom har väl inte sett hennes inre blygdläppar eller har du särat för att kika? småbarns underliv brukar man ju bara se dom yttre på att dom yttre är skrynkliga är väl normalt kanske på barn
    Klart jag har särat och kikat! Allts om oftast kommer det in bajs och jag vill se att det blir rent! Jösses.
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:00:56 följande:
    Lurad var rätt ord... jag skulle ju bara kolla läget och vips så låg jag fastspänd i en gunga *stackars mig* Obestämd
    Men du det är lugnt grannen du vet - Bosse, han ska köra en Get away in Stockholm på Ghostrider och du får vara med om du vill?
    LucyStacy skrev 2011-06-09 00:02:15 följande:
    Ja, de på Expressen är inte att leka med... Eller jo... Oskyldig
    Expressen drar så fort Allehanda kommer vettu! Gillar inte kladd!

• Plutteli
    Anonym (Sexy) skrev 2011-06-08 23:35:06 följande:
    och hur ska blygläpparna veta att du har varit med 30 st olika karlar o inte med en?? =) smarta blygläppar vi måste ha i så fall... ;)
    Jag menar det, mina blygdläppar verkar vara intelligentare än somliga andra..
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:03:27 följande:
    Meeen duuu vilken kanonidé - då får vi ju ligga dubbelt så många gånger!!!!!!!!!!!!!
    LucyStacy skrev 2011-06-08 23:57:35 följande:
    Som den genuint hederliga grannen han var så tittade han in genom grannen farbror bosse)s fönster för att se så att han inte hade missbrukat växthuseffekten genom att inte använda lågenergilampor. Som av en hänselse fick han se att Fabror Bosse hade spelat in en film. Han gillade den skarpt och gav den 4 av 5 klorinindränkta soffor. Resten av historien vet du ju.  Sicken simpel filmtjuv. Gråter. Och honom vill ni ödla kroppsvätskor på? Förvånad
    A du det där är ett svek! Ett djuriskt vrål av hämnd startade nu och vill nte vara tyst - så jag tror att Wolverine är på ingång!!

Men Farbror Bosse var ju på Bog Boy när Frasse skulle våldta McDonald's och den filmen fick jag ensamrätt på så jag förlåter!

Men hur är det möjligt?
    Fabror Bosse och jag blev siamesiska tvillingar efter den kvällen. Med hjälp av SuperLimmet. Dock glömde han att sy in en kondom också. Så jag väntar nu mitt hundrade barn, de föds alla genom röven.
  • Anonym (Jag)

Tänk nu på vad ni skriver. Hört idag att man inte ska skämta för mycket om sex, ajabaja.

• Anonym (Jag)
    Plutteli skrev 2011-06-09 00:06:49 följande:
    Jag menar det, mina blygdläppar verkar vara intelligentare än somliga andra..
    Till och med mina blygdläppar är smartare än vissa i denna tråd...och jag är kille...
Svar på tråden Är jag "äcklig"?