• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Anonym (Sexy) skrev 2011-06-08 23:48:21 följande:
    de var nog jag som satte fast dig i gungan... Förlåt, heter Anna! Cool
    Nänänänä! Du är INTE jag! Jag vet vem jag är! Och jag är inte du! Jag har inte lurat någon i en gunga! Eller? (Åååh vafan Kalle håll käft jag pratar) 
  • Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-08 23:51:57 följande:
    Åhh du med, jag också, fast jag känner mig ofta som en idiot för att det är så. Men iaf så gillar jag personerna annars hade jag ju aldrig ens legat med dom
    Det är väl snarare idiotiskt att ligga med folk man inte vill veta av sen? Jag är kompis med så gott som alla jag legat med.
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-08 23:49:58 följande:
    Men om jag stammar då.... a....a....a....f....t....o....n...b...b...l....a.. .dddd...tt.?
    Jag tror att det går bra! Fast använd tunnare bokstäver annars tror Expressen att det är fritt fram!
  • Rakad Apa
    Tonx skrev 2011-06-08 23:52:59 följande:
    Men ta nr 36 då. 

Är väl lika bra att ta det bästa sist. Drömmer 
    Den som spar, den har
  • Anonym (Sexy)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-08 23:50:38 följande:
    Hej Anna, Booten anna eller en annan anna???

Jag hade kul iaf, riktigt kul Skäms

Va bra, då är vi två! Blev en toppenkväll! Drömmer
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:54:00 följande:
    Nänänänä! Du är INTE jag! Jag vet vem jag är! Och jag är inte du! Jag har inte lurat någon i en gunga! Eller? (Åååh vafan Kalle håll käft jag pratar) 
    Vi är då 2 st annor i denna tråd, för jag är inte du... Och tyvärr är jag efter dig på listan, om vi inte ska ta nr 35 och 36 samtidigt... Skrattande
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:47:58 följande:
    Ooki dah! *ser oskyldig ut*
    LucyStacy skrev 2011-06-08 23:41:32 följande:
    Vi var samlade alla tre. I Bosses bilgarage Glad. Fick du inte filmen han skickade på oss alla tre?
    "One night in Hamstern, Bosse och Lucy Stacy; med Hamstern, Bosse och Lucy Stacy" kallade han den. "

Det är kanske den filmen som ni inte kan se? Den som Ts skickar .
    Men ååååh hur fick HAN tag på den först! Han ska alltid vara först!!! Dumma! *stampar foten i golvet som en 5-åring*

Glömde Starring: Psyconaut - i belive so!
    Vet att han gömmer något!

Som den genuint hederliga grannen han var så tittade han in genom grannen farbror bosse)s fönster för att se så att han inte hade missbrukat växthuseffekten genom att inte använda lågenergilampor. Som av en hänselse fick han se att Fabror Bosse hade spelat in en film. Han gillade den skarpt och gav den 4 av 5 klorinindränkta soffor. Resten av historien vet du ju.  Sicken simpel filmtjuv. Gråter. Och honom vill ni ödla kroppsvätskor på? Förvånad
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:51:27 följande:
    Guldfiskminne Skäms
    Mmm det där får vi påminna om hör jag!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-08 23:51:57 följande:
    Åhh du med, jag också, fast jag känner mig ofta som en idiot för att det är så. Men iaf så gillar jag personerna annars hade jag ju aldrig ens legat med dom
    Gilla dom iaf just då! Det gör jag med!
    Tonx skrev 2011-06-08 23:52:59 följande:
    Men ta nr 36 då. 

Är väl lika bra att ta det bästa sist. Drömmer 
    Ja du får ju en hel meritförteckning på karln sen ju!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-08 23:53:19 följande:

" target="_blank">

Älska!!!!!!!!!!

• HäckHäxan
    Anonym (Sexy) skrev 2011-06-08 23:57:13 följande:
    Va bra, då är vi två! Blev en toppenkväll! Drömmer
    Vi är då 2 st annor i denna tråd, för jag är inte du... Och tyvärr är jag efter dig på listan, om vi inte ska ta nr 35 och 36 samtidigt... Skrattande
    Härlig, vått och varmt eller min kväll var sån iaf Tungan ute

Oj oj massor av nr, bara jag som är nummerlös då....... försöker avhålla mig från lösnummer kan ju vara det då
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    Lurad var rätt ord... jag skulle ju bara kolla läget och vips så låg jag fastspänd i en gunga *stackars mig* Obestämd
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?